Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

De beste vliegtopies naar Las Vegas

Discussie gestart

Dirc

Mijn vriendin (inmiddels vrouw) en ik willen volgend jaar of het jaar daarna nog eens een weekje Vegas mee pakken. Ik kan op het moment nog niet vinden wat nu de beste vliegopties zijn.
Rechtstreeks vanuit Amsterdam of Brussel zie ik zo snel heen optie.

Via New York vind ik ook geen enkel probleem, daar blijven we dan gewoon 4-5 dagen. Helaas zie ik dat de rechtstreekse vlucht daarheen ook redelijk aan de prijs is.

Ook vraag ik me af of ik het beste alles enkele reis kan boeken of beter af ben met:
-Brussel => New York, New York => Brussel
en
-NY => Vegas, Vegas => NY

#1 - 08-07-2012, 19:49 uur

Wop

Hoi Dirc,

Bij mijn weten gaan er geen rechtstreekse vluchten naar Las Vegas.  Althans niet vanaf Amsterdam.
#2 - 08-07-2012, 19:56 uur

Jez

Volgens mij vliegt Arkefly rechtstreeks.
#3 - 08-07-2012, 20:02 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dirc

Inderdaad, daar lijkt het op. Wel vreemd dat je deze niet tegenkomt bij cheaptickets etc..

Citaat
Heenreis do 30-8-2012
Vanaf Amsterdam
met ArkeFly, Economy
vertrektijd: 07:30 uur
aankomsttijd Las Vegas: 10:55 uur lokale tijd
vluchtnummer: OR 311
Terugreis do 13-9-2012
Vanaf Las Vegas
met ArkeFly, Economy
vertrektijd: 12:00 uur lokale tijd
aankomsttijd Amsterdam: 11:10 uur
vluchtnummer: OR 312
#4 - 08-07-2012, 20:04 uur

Jez

Cheaptickets is veel, maar niet bepaald cheap....  ???
#5 - 08-07-2012, 20:06 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dirc

Maar wel makkelijk om te oriënteren net als vliegtickets.nl en dat soort sites.
Maar met de arkefly prijzen wordt het wellicht eerst een week Vegas en een jaar later een week NY.
#6 - 08-07-2012, 20:09 uur

Bakvet

Arkefly vliegt sinds 7 juni op dinsdag en donderdag naar Las Vegas. De vluchten vertrekken alleen in het zomerseizoen, de laatste terugreis is op 18 oktober. Wat opmerkelijk is: in de krant van gisteren staat bij de rubrieksadvertenties onder 'reizen': "Arkefly - Las Vegas 2x p/week, retourtickets v.a. 549 euro. Arkefly.nl of uw reisbureau." Kijk je vandaag op die website dan staat er "Dagaanbieding: Las Vegas v.a. 699 euro p.p.". Als je heel goed zoekt in de beschikbare dagen kan je inderdaad minimaal 1x 549 euro boeken, dinsdag 2 oktober heen, donderdag 11 oktober terug.
#7 - 08-07-2012, 23:08 uur
« Laatst bewerkt op: 08-07-2012, 23:22 uur door Bakvet »

Ine

De arkefly machines hebben meestal 3 klasses. De goedkoopste is voor die lange trajecten echt afzien. Kleine stoelen en opgepropt. De Comfort klasse - uiteraard met toeslag - is wel iets beter. In beide klasses krijg je 1 maaltijd(je) en 1 x drinken, De rest weer tegen betaling. Voor zo'n lange vliegreis niet echt geweldig. De Premium comfort is weet beter, eten en drinken gratis. Ook weer tegen een nog hogere betaling. Die laatste klasse is een soort betere economyclass, zeker geen businessclass.
#8 - 09-07-2012, 08:32 uur

Dirc

Wellicht wordt het wel iets van weekje oostkust, weekje vegas, weekje westkust.
Of andersom.

Of wat ook zou kunnen is een weekje relaxen (bv. Vegas), weekje touren en nog een weekje relaxen (ergens anders).
#9 - 10-07-2012, 16:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15