Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Detroit Airport

Discussie gestart

Anouk

Haai allemaal!!

Ik ga rond kerst en oud & nieuw naar Amerika, en helaas moet ik ook weer terug, dus ik heb een vlucht geboekt (jaja).. Ik vertrek op 4 januari 2008 vanaf Houston naar Detroit Metropolitan (Wayne County) en van daar naar Amsterdam.. Maar voordat ik terug naar Nederland kan, mag daar in Detroit fijn 3 uurtjes rondlopen, van 1 tot 4 uur 's middags.. Nou was mijn vraag - is er nog wat te doen op dat vliegveld? Of in de directe omgeving? Behalve vliegtuigen kijken dan.. Dat doe ik op mijn werk al genoeg namelijk :P

Alvast bedankt..
#1 - 10-08-2007, 17:20 uur

B-man

Ik vond het persoonlijk geen geweldig vliegveld maar je kan je er best een paar uurtjes bezig houden hoor. Naar "buiten" gaan heeft weinig zin hoor.
#2 - 12-08-2007, 14:30 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Anouk

Leek mij ook al niet omdat ik maar 3 uurtjes heb daar.. Ik had al wat meer research gedaan en vond uiteindelijk een plattegrond.. Ik zag dat er aardig wat restaurants zijn dus ik ga gewoon wat eten voordat ik aan boord ga, beter dan dat vliegtuig eten iig :P
#3 - 12-08-2007, 16:53 uur

B-man

Leek mij ook al niet omdat ik maar 3 uurtjes heb daar.. Ik had al wat meer research gedaan en vond uiteindelijk een plattegrond.. Ik zag dat er aardig wat restaurants zijn dus ik ga gewoon wat eten voordat ik aan boord ga, beter dan dat vliegtuig eten iig :P

Yep, genoeg restaurants/eetgelegenheden (zoals in zoveel Amerikaanse vliegvelden  ;)), kan je intussen naar de overdekte shuttle kijken.
#4 - 13-08-2007, 12:09 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Jez

Wij mogen er op 1 september een uurtje of 6 doorbrengen, dus ik kan je daarna laten weten hoe dat was  ;)
#5 - 13-08-2007, 21:22 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Anouk

Veel plezier alvast 2006-01
#6 - 15-08-2007, 12:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15