Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Discovery pass Greyhound

Discussie gestart

paulinesmolders

Dag allemaal!

Toch maar even een nieuwe topic gestart.
Ik vroeg me af of je de discovery pass ook bij de Greyhound op kan halen als je in Amerika bent en hoe ver van tevoren dat moet (de site is hier erg vaag over)
En is dit mogelijk bij alle grote bus stations?

Verder ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen met de Greyhound, is het veilig voor mij, als vrouw alleen om daarmee te reizen?

Bedankt!
#1 - 28-02-2010, 12:43 uur



Mrjn

Zoals je in een ander draadje (http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,8498.0/topicseen.html) hebt kunnen lezen, is vrouwelijk forumlid Jenn enthousiast over reizen per greyhound en ze vindt het ook veilig genoeg.
#2 - 28-02-2010, 20:36 uur

paulinesmolders

Hey,
die had ik gelezen en had erop gereageerd, maar omdat die topic zo oud was werd me aangeraden zelf weer een nieuwe te beginnen.
Rest mij nog wel de vraag wanneer ik die pas op kan halen, en bij welke (soort) stations.
En misschien hebben mensen wel hele andere ervaringen dan Jenn, hoor veel gemengde geluiden over de Greyhound.
#3 - 01-03-2010, 00:47 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15