Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Disneyland

Discussie gestart

s665770

Hallo allemaal,

Ik vraag me af of het verstandig is om een eendaagse "Parkhopper ticket" te kopen voor Disneyland
en California Adventure Park.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?
Hoe groot zijn de parken eigenlijk, in vergelijking met de Efteling ?
Dan kan ik me daarvan nl. een voorstelling maken.
Alvast bedankt voor jullie informatie

Daan javascript:void(0);
#1 - 02-12-2008, 23:10 uur

hdeweert

Hallo Daan
De parken zijn qua oppervlakte bijna even groot. Ben je een echte liefhebber dan heb je per park een dag nodig, dus is hoppen overbodig en ga je 2 dagen. Er zijn mensen die het na een paar uur wel gezien hebben. Je kan je helle dag inde parken ook plannen als je vooruit weet welke attracties je wilt gaan doen, dan zou een 1 dags hopper pas een oplossing zijn.

Harm
#2 - 03-12-2008, 09:07 uur

Marianne

Hallo Daan,
Wij zijn de afgelopen zomer na rijp beraad in beide parken geweest op 1 dag. Disneyland kenden we al van een eerder bezoek en van Parijs, dus we zijn in California Adventure Park begonnen en aan het eind van de middag zijn we naar Disney gegaan omdat dat vele langer open is. Helaas was het daar erg druk en waren er ook attracties gesloten.
Wil je beide parken op 1 dag doen dan kun je beter beginnen met Disneyland - gaat ook eerder open - en dan 's middags naar CAP en eventueel nog weer terug naar disneyland als het CAP sluit.

Ik heb eens gelezen over een programma waarmee je de beste route door het park kunt laten berekenen, maar ik ben de naam kwijt. Je geeft dan aan wanneer je gaat en wat je wilt zien en dan wordt voor jou op basis van ervaringen in het park, berekend wat de beste volgorde is.

Marianne
#3 - 03-12-2008, 16:59 uur

Ruud2004

Vergeet niet dat de wachttijden bij de attracties je planning aardig kunnen verstoren  :(
#4 - 03-12-2008, 20:55 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

Mickey99

Als ik 1 dag voor Disney zou hebben dan zou ik me beperken tot 1 park.

Wij zijn in mei naar Disney geweest en we hadden een 2 daagse hopperpas genomen. De eerste dag zijn we voornamelijk in het Disney's California Adventurepark geweest. Laat in de middag zijn we even naar het Disneyland park gegaan waar het toen enorm druk was. De tweede dag hebben we gebruikt voor het Disneylandpark alleen was het die dag ontzettend druk en hebben we maar een paar attrakties kunnen doen.

Als je maar 1 dag hebt en van plan bent toch te gaan hoppen zou ik proberen om niet in het weekend of in het hoogseizoen te gaan en anders, zoals ik al eerder aangaf, je beperken tot 1 park.
#5 - 04-12-2008, 17:19 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15