Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Door heel Amerika reizen!

Discussie gestart

Gregske

hallo, ik zou dus graag door héél Amerika reizen, tegen de reis zal ik 24jaar zijn en 4jaar in bezit zijn van een Belgisch rijbewijs...

Om prijzen enz. te kunnen vinden moet je op de sites van Alamo en Hertz (en andere) steeds een vluchtnummer of dergelijke ingeven!
Aangezien we nunog maar aan het plannen (dromen) zijn, kan ik dit geheel niet doen, we zouden dus een drie tal maanden naar the states gaan om van east naar west te rijden en dan zig zag naart the nice south! :D
het aantal miles ken ik helemaal niet, is het toch mogelijk om een wagen te huren tegen een iets of wat democratische prijs?! Want volgens mij betaal je bij Hertz redelijk veel geld voor deze termijn!? (een Mustang als deze comfortabel zijn voor twee personen of een echte amerikaanse wagen op zijn minste  :o)

Zou het te doen zijn om te landen in NYC, een auto af te halen en deze zelfde wagen een dikke twee maand later af te leveren in Orlando?! of raden jullie verschillende  verhuurbedrijven aan?!

is het aangeraden om Hotels/motels op voorhand te plannen/reserveren als je drie maanden door Amerika trekt?!
Ik zou denken van niet, want je hebt "alle tijd van de wereld" toch?

Alvast bedankt en tot "lees's"  ;D
#1 - 25-11-2005, 15:40 uur
« Laatst bewerkt op: 25-11-2005, 15:43 uur door Gregske »



Mrjn

De websites van de autoverhuurbedrijven zijn niet ingericht voor zulke lange huurtermijnen. ALs je voor langer dan 30 dagen een auto wilt huren, zal een verhuurder je een soort mini-lease-contract aanbieden. Het optellen van de maand-bedragen voor de autohuur geeft in dat geval niet het juiste bedrag. Waarschijnlijk ben je ietsje goedkoper uit.
Als je voor dergelijke lange periodes een auto wilt huren, is het handiger om contact op te nemen met de verhuurder (Hertz zegt dat ook op hun site, volgens mij).
Een probleem wat je tegen zou kunnen komen, is dat de verhuurder niet helemaal goed begrijpt dat je 3 maanden gaat rondreizen en zegt dat je na 30 dagen de auto weer moet laten zien op het verhuurstation waar je hem vandaan hebt. Dat hoeft in principe niet, maar wel iets om in de gaten te houden.
#2 - 25-11-2005, 16:01 uur

Gregske

De websites van de autoverhuurbedrijven zijn niet ingericht voor zulke lange huurtermijnen. ALs je voor langer dan 30 dagen een auto wilt huren, zal een verhuurder je een soort mini-lease-contract aanbieden. Het optellen van de maand-bedragen voor de autohuur geeft in dat geval niet het juiste bedrag. Waarschijnlijk ben je ietsje goedkoper uit.
Als je voor dergelijke lange periodes een auto wilt huren, is het handiger om contact op te nemen met de verhuurder (Hertz zegt dat ook op hun site, volgens mij).
Een probleem wat je tegen zou kunnen komen, is dat de verhuurder niet helemaal goed begrijpt dat je 3 maanden gaat rondreizen en zegt dat je na 30 dagen de auto weer moet laten zien op het verhuurstation waar je hem vandaan hebt. Dat hoeft in principe niet, maar wel iets om in de gaten te houden.

helemaal weer naar New York rijden... no thankz  ;D

dus misschien twee keer een wagen huren?!

Ik zal best eens naar een Alamo kantoor hier in België mailen/bellen voor de nodige info!
#3 - 25-11-2005, 16:05 uur



Mrjn

Neu, het moet gewoon kunnen, alleen kan het even zeuren worden om ofwel verhuurbedrijf bij moment van reserveren, ofwel verhuur-personeel bij het ophalen ervan te overuigen dat je echt niet de auto nog een keer komt laten zien.
#4 - 25-11-2005, 16:51 uur

Maarten79

kleine kanttekening,
je zegt dat je in NYC wil gaan huren.
Doe dit elders als t ff kan, in NYC zijn ze minder goedkoop, minder aanbiedingen is mijn ervaring.
Hoewel ad andere kant de auto's wel vaak weg zijn, wij kregen afgelopen jaar een gloednieuwe Ford Mustang mee, ipv een mazda zoals we besteld hadden.
#5 - 02-01-2006, 11:26 uur

Pieter79

Je bent ook ongeveer 20 dollar per dag extra kwijt bij Hertz aan een extra verzekering omdat je nog geen 25 bent. Hier zeker rekening mee houden omdat dit aardig in de papieren loopt voor een huur van 3 maanden!
#6 - 02-01-2006, 19:27 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

The Varkevissers

Hoi,
Je kan heel veel bereiken met je mond als je het maar probeert. Je hoeft niet altijd bij een van de grote verhuurders te huren, probeer eens een kleine verhuurder en een lekkere oudere bak te huren. Soms kan je zelf heel veel bereiken wat niet in de prijslijst/voorwaarden voorkomt. Stel je niet gelijk op als een echte niets wetende op vakantie gaande buitenlander (wat je misschien toch bent). Zij hebben jouw ook nodig............ Voorbeeld: ik huurde een auto voor $100 p/week (La Habra, California). Als deze maar rijdt, belangrijker is je verzekering.
Thanx,

The Varkevissers
#7 - 03-01-2006, 22:35 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15