Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

dringend hotel new orleans: is dit nu boekbaar ?

Discussie gestart

anja-ke

Zou ik het wagen vandaag al een hotelovernachting voor een paar dagen te boeken in New Orleans en waar zou ik me dan het best situeren rekeninghoudende met Gustav die pas gepasseerd is?
Iemand een aanrader voor het hotel nu?
Vertrek morgen al op vakantie, dus alle advies is hoog  welkom
#1 - 04-09-2008, 13:31 uur

Jenn

Wanneer ben je precies in New Orleans? De eerste inwoners komen vandaag pas weer terug naar de stad. Voor eind volgende week zou ik er nog niet naartoe gaan, maar daarna kan je gewoon weer naar New Orleans toe! Probeer het anders even bij Frenchmen Hotel, ikgeloof dat zij sowieso open zijn: http://www.frenchmenhotel.com/

Ik denk dat je het beste een beetje in de buurt van the Quarter kan verblijven, omdat zij de minste schade hebben ondervonden. Onderweg naar Baton Rouge en Lafayette zal je nog wat puin tegenkomen, maar halverwege de maand is het geen probleem meer om er naartoe te gaan.
#2 - 04-09-2008, 14:12 uur

B-man

Het is kort dag maar aangezien de schade "meevalt" zijn er hotels die weer open zijn. Je kunt inderdaad het beste in en om de French Quarter kijken aangezien dat de plek is die voor de stad belangrijk is en waar ze hard aan werken om het weer draaiende te krijgen.

http://www.frenchquarter.com/hotels/
#3 - 04-09-2008, 18:23 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

anja-ke

Zal er van 17/09 tot 19/09 zijn, dus ga ik nu inderdaad een hotel proberen vast te leggen in de French Quarter.. Ga eens wat surfen, zeker op de opgegeven sites zoeken, bedankt voor de tips en ben echt blij dat het allemaal nog een beetje meevalt voor alle mensen die daar hun hebben en houden hebben..
Ik ga ze dus alvast steunen en persoonlijk een kleine bijdrage doen om hun toerisme terug op te krikken, ik hou jullie op de hoogte..
Nog eens bedankt voor het advies,
Anja
#4 - 04-09-2008, 20:09 uur

Jenn

Die datums zijn geen enkel probleem! Vrijwel alle hotels zijn vanaf de 9e gewoon weer open, dus jullie zullen geen problemen ondervinden. Alvast heel veel plezier gewenst in the Big Easy, maar dat zal zeker lukken! Ik moet nog een maandje wachten. ;)
#5 - 04-09-2008, 23:01 uur

Jenn

Nieuw!
Als het goed is zit je nu lekker in de US, maar ik was benieuwd of je nog een hotelletje had gevonden.

Hurricane Ike komt er nu aan, en volgens mij raast ie ook langs de route die jullie volgen. Passen jullie volgende week wel goed op!
#6 - 08-09-2008, 15:40 uur
« Laatst bewerkt op: 12-09-2008, 13:33 uur door Jenn »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15