Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

eigen paspoort kinderen

Discussie gestart

peter1962

Moest toch wel even lachen toen ik het onderstaande bericht las:

SCHIPHOL - Veel Nederlandse vakantiegangers die naar de Verenigde Staten willen vliegen, komen niet verder dan Schiphol. Oorzaak is dat een meereizend kind dat bijgeschreven is in het paspoort van een ouder, niet naar de VS mag vertrekken.

hele bericht:
http://www.ad.nl/reizen/2470166/Veel_vakantiegangers_VS_stranden_op_Schiphol.html

Moeten ze maar niet zo onvoorbereid op vakantie gaan en dit forum lezen  ^-^

Peter


Peter


#1 - 24-07-2008, 17:51 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

Mrjn

Ik vond vooral de reacties op telegraaf.nl op dit bericht heel sneu. Dat wij dat de Amerikanen ook maar aan moeten doen en dat het dan gauw afgelopen is en dat soort geneuzel. Pffff.

Het lijkt me toch logisch dat je je verdiept in het land waar je naar op reis gaat? Als ik naar Zuid-Afrika zou reizen, zou ik ook checken of ik misschien een visum moet hebben of wat dan ook.
#2 - 24-07-2008, 18:53 uur

Bakvet

Dat wij dat de Amerikanen ook maar aan moeten doen en dat het dan gauw afgelopen is en dat soort geneuzel. Pffff.

Half jaar terug was in het nieuws: heel wat Amerikaanse families zagen hun vakantie naar het buitenland (Canada, Mexico) in het water vallen omdat ze niet op tijd een paspoort voor hun eigen kinderen te pakken kregen. Er was toen een wachttijd van drie maanden op zo'n document.

Dan ben ik blij dat ze in Nederland alleen maar 'vakantiebelasting' weten te verzinnen.
#3 - 24-07-2008, 20:00 uur

Freddytex

Ik dacht dat in Nederland vroeger ook geen identiteitskaart bestond om bvb naar Frankrijk te reizen,zodat je ook een reispas nodig had .Dus dat hebben ze ook uitgevonden
#4 - 24-07-2008, 23:48 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15