Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ervaring met Delta

Discussie gestart

marjo

Wij vliegen 4 September met Delta naar Los Angeles via Cincinetti .
Nu zijn we eigenlijk benieuwd naar de vliegervaringen met Delta.
Weet iemand hoe het zit met de schermpjes ?
We vliegen met een 767 jet .

Bedankt
#1 - 27-07-2005, 10:56 uur

exoticgirl

Ik hoe gewoon van Delta airlines, ze behandelen je goed.
Ze laten zien dat ze het waarderen dat je met hun viegt,

Een van de Top US airlines.
Ik vlieg altijd en aaleen met hun naar de VS, zo een 5 keer per jaar. Ik kan niet zonder die Airline.
#2 - 27-07-2005, 11:34 uur

lara berder

we hebben onlangs gevlogen met Delta, zowel van Schiphol naar New York als binnenlandse vluchten. Ik heb niets anders dan lof over Delta. Erg aardig personeel, rustige vluchten en goed eten. Ook zijn al onze vluchten (5 totaal in juli 2005) op tijd vertrokken. Veel plezier!!
#3 - 27-07-2005, 14:02 uur

Ebelix

Delta is een goede maatschappij. Geen schermpjes in de stoel voor je maar monitors aan het plafond. Geluid is ok. Op binnenlandse vluchten kan je een headset kopen om naar de film te kijken. Als je je eigen headset hebt mag je die gebruiken.

Delta vliegt vanuit NL altijd met een 767.

Veel plezier
#4 - 27-07-2005, 16:21 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Chiefram

Heb ook vaak met Delta gevlogen vanuit NL naar de US en het is ons altijd goed bevallen, met name het zeer vriendelijke personeel. Delta is een goede maatschappij.
#5 - 27-07-2005, 17:23 uur

lara berder

o ja, nog even het volgende:
De headsets krijg je gratis op de vlucht van Nederland naar Amerika.
Bij de binnenlandse vluchten van Delta (en wellicht moet je in Cincinatti overstappen) moet je ze kopen voor 2 dollar.
Mijn advies is om ze van de "nederlandse" vlucht mee te nemen naar de volgende vlucht.
Je bent en blijft Nederlander..... ;) ;)

Bij de vlucht vanuit Nederland hangen de monitoren in het gangpad, bij de binnenlandse vluchten met een kleiner toestel hangen ze om de 3 a 4 rijen boven je hoofd. In het gangpad zijn het grotere schermen dan boven je hoofd.
(althans dat is onze ervaring).

#6 - 27-07-2005, 17:33 uur

marjo

Erg prettig om te horen dat het gewoon een goede maatschappij is , ik heb het nl niet zo op vliegen .
Bedankt voor de reacties
#7 - 28-07-2005, 07:58 uur

KKop

Ik vlieg bijna altijd met Delta Atlanta - Amsterdam, en heb er niet zulke beste ervaringen mee.  

Het gaat dan vooral om de vertraging die je oploopt als je hier in Atlanta wil inchecken.  Duurt altijd minstens een uur voor je aan de beurt bent.  Afgelopen mei heb ik zelfs meer dan twee uur in de rij gestaan om in te checken.  Dan moet je dus nog door security en naar de pier toe.  Goed dat ik er ruim drie uur vantevoren was, anders had ik de vlucht gemist.

Vliegtuigen zijn verder OK, al beginnen ze wel een beetje oud te worden.  De enige ander maatschappij die vanuit Atlanta rechtstreeks naar A'dam vliegt is KLM.  Nu die de 'frequent flyer miles' met Delta deelt ga ik die misschien maar eens proberen.  Daar staat ook wel een rij, maar veel minder lang dan bij Delta.

Klink allemaal misschien een beetje miereneukerig, maar dik twee uur in de rij om in te checken, samen met dochter en bagage was geen pretje.
#8 - 31-07-2005, 17:45 uur

Chiefram

Klopt, ben ik het helemaal met je eens...

Tegenwoordig is het hier in de USA allemaal elektronisch inchecken, maar zodar je bagage bij je hebt, zorg dan inderdaad maar dat je er uren van te voren bent, met name op vrijdagmiddag en zondags!

Je 'hangt' echt... en inderdaad daarna nog eens in de rij bij security, want soms echt tergent langzaam gaat...

 :(
#9 - 31-07-2005, 20:23 uur

USAfamilie

ik deel die ervaring niet, we zijn in juli jl. geweest en alle op alle vluchten waren we binnen 10 minuten ingecheckt. en de ouderdom van de kisten waar wij mee vlogen viel ook erg mee.
#10 - 01-08-2005, 15:28 uur

Chiefram

Normaal ben ik ook binnen 2 minuten ingecked (elektronisch), maar dan wel ZONDER bagage!

Ik ben afgelopen week nog van Chigaco naar Las Vegas gevlogen en het was een ramp! Ik heb meer dan 1 uur in de rij gestaan om in te checken, omdat ik dit keer bagage bij me had. Eenmaal aangekomen zei dat elektronische apparaat dat er geen stoelen beschikbaar waren op mijn vlucht van 11:55 uur. Ik kon het niet geloven, ik had verdorie mijn bevestiging in mijn hand, betaald en bevestigd en al!!! Maar het systeem bleef volhouden dat er geen plaats was en de eerstvolgende vlucht zou pas om om 23:20 zijn, dus 's nachts!!!

Heb assistentie gehaald en die gingen 'handmatig' kijken wat er was. Wat bleek, omdat ik MEER dan een uur in de rij heb moeten staan, was ik te laat om in te checken met bagage en werd niet meer geaccepteerd. Nou, ik ben boos geworden, ik heb afspraken staan in Vegas die middag en het was niet mijn schuld dat van de 30 elektronische incheck pilaren er maar 4 open waren en er daardoor een superlange rij stond waardoor ik zo lang moest wachten.

Gelukkig hebben ze mij toch doorgelaten en mijn bagage aangenomen voor deze vlucht, maar ik was er nog niet: de security check!!

Nou, laat ik daar mar niets over vuil maken, het zag er echt naar uit dat ik de vlucht zou gaan missen... zei het niet dat men zomaar ineens een extra lijn ging kreeren en mij als eerste erdoor lieten!!! Zoveel mazzel heb ik nog nooit gehad, maar had men dit niet gedaanm, dan had ik daar zeker nog 3 kwartier hebben staan wachten.

En geloof me, ik vlieg heel veel in de US (wekelijks moet ik officieel toch minimaal 2x vliegen) en heb rijen gezien (die mij nog bespaard gebleven zijn), daar wil je niet in staan!
#11 - 01-08-2005, 16:29 uur

Annique & Maarten

Mijn eerste voorkeur is en blijft Delta.

Afgelopen november (2005) vlogen wij met delta naar Atlanta om daar over te stappan naar Miami.
Wat ons verbaasde was dat de alcoholische drank niet meer gratis is!!!
Men vraagt zonder blikken of blozen 5 euro of 5 dollar per consumptie!
Belachelijk!  :(

Verder: Delta = Top
#12 - 26-03-2006, 18:17 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

Chiefram

Toch niet op transatlantische vluchten???

Dit is dan zeker als je een binnenlandse (in Amerika) vlucht hebt, ook al is die vlucht ansluitend op een transatlantische vlucht?
#13 - 27-03-2006, 18:14 uur

visuar

Volgens mij wel Chief. Ik zal 't ze anders nog es vragen wanneer ik in april weer met ze vlieg 2006-01
#14 - 27-03-2006, 18:42 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Chiefram

Ben benieuwd, want mijn vrouw vliegt 13 April aanstaande ook met Delta de transatlantische oceaan over.
#15 - 27-03-2006, 18:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15