Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ervaring met pick up camper

Discussie gestart

F350-maniac

Hallo allemaal
na 2 camperreizen te hebben gemaakt met resp. de C25 en een Roadtrek campervan (ideaal !) willen we volgend jaar met een pick-up camper een grote tocht gaan maken.
Omdat ze in de US niet verhuurd worden blijkbaar gaan we beginnen in Calgary en zakken we daarna af door de Rockies en via LA weer terug omhoog, daar wil ik binnenkort nog van alles over weten van jullie maar eerst eens even polsen of iemand ervaring heeft met dit type camper.

We zijn met zijn 2-en dus de ruimte moet voldoende zijn ik ben benieuwd naar hoe krachtig de motor is van zo'n pickup met al dat gewicht erop en of dat een beetje lekker rijdt. En verder alle andere ervaringen natuurlijk.

Ben benieuwd 
#1 - 07-06-2006, 08:19 uur
2007 - Calgary - Rocky Mountains - Las Vegas - Los Angeles - San Francisco - Calgary

Loek

Hangt af van de pickup die eronder zit.  Pickups heb je in alle maten en vormen.  Lees dit topic erover maar eens.
#2 - 07-06-2006, 19:47 uur

BonanzaNL

Arnhem,

Wat is het voordeel van een Roadtrek campervan t.o.v. C25 ?

Wij haden in 2005 een C30 ( met z'n viertjes, ideaal )

Groetjes Bonanza
#3 - 07-06-2006, 21:15 uur
Leef vandaag, gisteren is geschiedenis en morgen is toekomst

F350-maniac

Hangt af van de pickup die eronder zit.  Pickups heb je in alle maten en vormen.  Lees dit topic erover maar eens.

Loek heb ik gelezen inderdaad, het gaat mij om de totale combi zoals die standaard wordt verhuurd in Canada voornamelijk. Erg benieuwd naar ervaringen met het rijden met een truckcamper.
#4 - 08-06-2006, 12:36 uur
2007 - Calgary - Rocky Mountains - Las Vegas - Los Angeles - San Francisco - Calgary

F350-maniac

Arnhem,

Wat is het voordeel van een Roadtrek campervan t.o.v. C25 ?

Wij haden in 2005 een C30 ( met z'n viertjes, ideaal )

Groetjes Bonanza

ha Bonanza, ik zou een roadtrek alleen aanraden met 2 personen. Wat is het voordeel, hij is veel compacter en rijdt dus erg lekker. We hadden met de C-klasse altijd veel moeite om even snel te stoppen, keren en parkeren als we wat leuks zagen in een klein dorpje. Een Roadtrek rijdt als een forse auto. Daarbij komt dat wij hem gewoon erg "stoer" vonden en heel knus met zijn 2-en  8)
Het is allemaal erg persoonlijk dat geef ik graag toe.
#5 - 08-06-2006, 12:40 uur
2007 - Calgary - Rocky Mountains - Las Vegas - Los Angeles - San Francisco - Calgary

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15