Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Esta

Discussie gestart

AnnPhil

Hey allen,
Binnen een paar weken vertrekken we naar de VS met drie personen. Ik heb de 3 Estaformulieren ingevuld en stel bij ontvangst vast dat mijn geboortedatum niet 100% klopt : 1 januari ipv 11 januari. Het is wel zo dat mijn rijksregisternummer ok is : begint met omgekeerde geboortedatum. Ik denk dat de fout ofwel bij mij lag bij het invullen (hoewel ik paar keren heb gecontroleerd), ofwel bij het verwerken... Ik zou het niet weten.
Alle andere gegevens kloppen. Kan ik hierdoor problemen krijgen of moet ik absoluut een nieuw formulier aanvragen? Ik zou vertrekken zonder aanpassing aangezien mijn rijksregisternummer wel klopt.
Graag advies aub.
AnnPhil
#1 - 18-07-2016, 12:27 uur

Cees A

Ik zou vertrekken zonder aanpassing aangezien mijn rijksregisternummer wel klopt. 
Dat zou je kunnen proberen, maar ik vrees dat je dan niet ver zal komen.  :) 
Geboortedatum is namelijk een van de biometrische gegevens die precies overeen moeten komen met de vermelding in je paspoort.
Enige oplossing is een nieuwe ESTA reistoestemming aanvragen

O ja, dit verzin ik niet zelf, zo staat het in de FAQ pagina van ESTA;
Zie de link hieronder:  ----> https://help.cbp.gov/app/answers/detail/a_id/1088/kw/wrong%20date%20of%20birth/session/L3RpbWUvMTQ2ODgzODA4Ny9zaWQvOVVQT05QVm0%3D
#2 - 18-07-2016, 12:44 uur
« Laatst bewerkt op: 18-07-2016, 12:49 uur door Cees A »

Wop

Wat Cees zegt,  je hebt geen andere keuze dan een nieuwe ESTA aan te vragen.

Meer info: http://www.verenigdestaten.info/esta-amerika-visum-usa/
#3 - 18-07-2016, 18:06 uur

AnnPhil

Ik heb een nieuw Estaformulier aangemaakt om zeker te zijn.
Het lukte prima.
Dank
#4 - 29-07-2016, 16:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15