Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Camper aanbieding

Discussie gestart

jetusa

Zo'n aanbieding als deze  in de toekomst ook maar eens in de gaten gaan houden.
#16 - 06-02-2016, 23:40 uur

Ko-mar

Dat schoonmaken van een camper valt ook wel mee.
Het dekbed ligt zo weer recht. En een bus chlorixdoekje doet wonderen. Ik ga echt niet iedere keer de hele camper soppen. Verder zit er in de campers klimate control. Als het echt warm is gaat die op koelen, als het koud is op verwarmen (enige nadeel is dat je dan wel op een campground met stroom moet staan),
Bij het inleveren moet de camper bezemschoon zijn. Dat doen we dus ook met een bezem, en met wat doekjes even het gasfornuis en andere gladde oppervlakken afnemen. De buitenkant hebben wij nog nooit iets aangedaan.
De campers zijn van alle gemakken voorzien, douche, toilet, ijskast, vrieskast, oven, magnetron, airco...
Als je aankomt op de campground, camper aansluiten, stoelen naar buiten en heerlijk buiten zitten en genieten van de omgeving en zelfs regelmatig wildlife wat zomaar voorbij loopt.
#17 - 07-02-2016, 07:59 uur

Dirc

Dat zijn inderdaad mooie voordelen. Ik moet me er eens in verdiepen.

Ik moet wel zeggen dat wij het ook gewoon leuk vinden om een hotel uit te zoeken.
Ook hier zou ik eens moeten verdiepen in de voorzieningen van een campground.

Heeft iedere campground bv. voorzieningen om je water aan te vullen etc. (ik ben dus echt een leek inderdaad)?
#18 - 07-02-2016, 09:59 uur

Ko-mar

Nagenoeg iedere campground heeft een dumpstation waar je vuilwater kunt lozen en schoon water kunt innemen. Een enkele bml campground heeft dit niet. Dit zijn vaak campings welke echt midden in de natuur liggen. Je hoeft ook niet iedere dag water in te nemen en vuil water te lozen. Voor ons met zijn tweeen doen we dit ongeveer iedere drie dagen. Voor drinkwater kopen wij trouwens wel altijd een gallon water in een can, en flesjes water.
#19 - 07-02-2016, 10:22 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15