Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Fly-drive van Chicago naar San Diego

Discussie gestart

Jtk

Beste mensen,

Ik ben van plan in de zomer wederom naar de VS op vakantie te gaan. We hadden het volgende bedacht, we vliegen naar Chicago, huren daar een auto, rijden naar San Diego en vliegen vanaf daar weer terug.

Ik ben al een tijdje aan het surfen geweest naar tickets of fly-drive tickets oid, maar kan niks vinden.

Bestaat er wel een fly-drive van en naar een verschillende stad, want ik zie vaak dat je bijv. een fly-drive in Florida, of in Californië kan boeken, maar nooit van en naar...

Als dit niet kan, hoe kan ik dit dan het beste boeken ? Alles apart ?
Enkele vliegreizen zijn echt enorm veel duurder dan retours !

Iemand een tip voor mij ?
Alvast hartelijk dank !
#1 - 07-10-2005, 17:40 uur
~

Jez

Je kunt bij je zoekopdracht naar tickets (bijv. via www.waarheenwaarvoor.nl) aangeven dat je vanaf een ander vliegveld terug wilt. Ik heb even snel voor je gekeken bij www.vliegtarieven.nl met als voorbeeld vertrek op 1 juni naar Chicago, terug op 22 juni vanaf San Diego. Kost je ca. €500,- excl.

Voor wat betreft de autohuur moet je rekenen op drop-off kosten. Behalve voor de staten Florida en Californië ben je die wel verschuldigd. Dit heb ik van de site van www.holidaycars.nl gehaald:

Citaat
ONE-WAY:
Op aanvraag. Binnen Florida en Californie is het gratis. Alle overige staten:

# 0-200 Miles $50,00
# 201-500 Miles $100,00
# 501-1000 Miles $300,00
# >1000 Miles $500,00

Voor bijv. een fullsize kom je dan bij Holidaycars op ca.  €1050,- en daar komen volgens mij de drop-off kosten nog bij.
#2 - 07-10-2005, 21:53 uur
« Laatst bewerkt op: 07-10-2005, 23:22 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

kevertje

Nieuw!
Je kunt bij je zoekopdracht naar tickets (bijv. via www.waarheenwaarvoor.nl) aangeven dat je vanaf een ander vliegveld terug wilt. Ik heb even snel voor je gekeken bij www.vliegtarieven.nl met als voorbeeld vertrek op 1 juni naar Chicago, terug op 22 juni vanaf San Diego. Kost je ca. €500,- excl.

Voor wat betreft de autohuur moet je rekenen op drop-off kosten. Behalve voor de staten Florida en Californië ben je die wel verschuldigd. Dit heb ik van de site van www.holidaycars.nl gehaald:

Citaat


ONE-WAY:
Op aanvraag. Binnen Florida en Californie is het gratis. Alle overige staten:

# 0-200 Miles $50,00
# 201-500 Miles $100,00
# 501-1000 Miles $300,00
# >1000 Miles $500,00

Voor bijv. een fullsize kom je dan bij Holidaycars op ca.  €1050,- en daar komen volgens mij de drop-off kosten nog bij.


Ik ben ook net 2 weken terug uit Amerika en moet mijn reisverslag nog maken maar wij hadden onze auto in Atlanta opgehaald en ingeleverd in Miami.
Dropoff kosten waren bijna overal 300 dollar maar wij regelden het via National en daar kostte het 200 dollar.
Dus je zou eens bij National kunnen kijken.

Overigens is dit een schande ! Wij hadden in Atlanta geen enkele auto met Georgia plaat kunnen vinden. Sterker nog, wij hadden een auto met een Florida plaat ! Dus hoezo dropoff kosten omdat de auto terug moet naar de originele staat ? :-)
#3 - 14-10-2005, 18:10 uur
« Laatst bewerkt op: 14-10-2005, 18:11 uur door kevertje »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15