Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Gebruik van generator in augustus

Discussie gestart

Martinus

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in camper gebeuren en ben aan het rond snuffelen voor een rondreis 2017 westkust usa.

Nu lees ik dat je voor een generator per uur moet betalen dus vraag ik mij af hoe vaak je de generator dan gebruikt.

Ik hoop dat er hier wijze mensen zijn die mij ook wijzer kunnen maken :D

Alvast bedankt voor evt antwoorden

groetjes

Martinus
#1 - 07-07-2016, 17:06 uur

Hans B

Een generator gebruik je op het moment dat je bv de airco of magnetron de grote stroom slurpers gebruikt.
Op een camping sta je aan de stroom en gebruik je de generator niet.
Je gebruikt de generator niet super veel.
Als je dus per uur moet betalen lijkt mij dat dan ook geen probleem.

Wij hebben in de 12 jaar dat wij onze camper hebben ongeveer 50 uur generator op de klok staan.


Maar ja ik ken mensen die tijdens de rit de airco aan hebben en dan bedoel ik de dak airco, niet de dash airco. Als je dat tijdens je hele reis doet ben je wel veel draai uren kwijt.
#2 - 07-07-2016, 19:21 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Martinus

Een generator gebruik je op het moment dat je bv de airco of magnetron de grote stroom slurpers gebruikt.
Op een camping sta je aan de stroom en gebruik je de generator niet.
Je gebruikt de generator niet super veel.
Als je dus per uur moet betalen lijkt mij dat dan ook geen probleem.

Wij hebben in de 12 jaar dat wij onze camper hebben ongeveer 50 uur generator op de klok staan.