Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hard Rock Cafe

Discussie gestart

melvin

hoi,

ik wilde wel eens weten of hier ook mensen zijn die gek zijn op het Hard Rock Cafe?
en of je ook als je naar USA gaat Hard Rock Cafe's bezoekt?
ik zelf het er al 13 gezien waarvan 11 in USA.
en hoe bevalt het eten je daar?

gr. melvin
#1 - 28-09-2008, 10:19 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

Pieter79

Ja, hier nog iemand die ze allemaal probeert af te gaan. Tot nu toe alleen die van Key West, Philadelphia en Atlantic City gezien, New York City zijn we vergeten toen we daar waren :(
Het eten is wel OK, alhoewel ik de keus beperkt vind. En de prijs die je betaalt is natuurlijk ook erg Hard Rock Cafe.

In de toekomst zullen we zeker in elke stad waar we er eentje tegenkomen even binnengaan maar eten hoeft van mij niet persé. Ik ben in betere restaurants geweest!

Gr. Pieter
#2 - 28-09-2008, 14:20 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

MiamiHeat

Ok here we go.....ik heb er geloof ik nogal wat gezien:

 Atlanta
 Atlantic City
 Baltimore
 Hollywood (Los Angeles)
 Key West
 Las Vegas
 Louisville
 Memphis
 Miami
 Minneapolis
 Myrtle Beach
 Nashville
 New Orleans
 New York (mijn allereerste)
 Orlando
 Phoenix (mijn laatste)
 San Francisco
 Washington DC

In andere landen heb ik volgende bezocht:

London, Manchester, Parijs, Singapore, Madrid, Barcelona en Amsterdam natuurlijk!

De mooiste HRC waar ik geweest ben is voor mij Nashville, de slechtste was Madrid. Meest vreemde was dat we in Miami tegen elkaar zeiden dat we "iets" misten aan het HRC in vergelijking met het jaar ervoor.....na twee dagen merkten we pas dat de "grote Gitaar" op het dak verdwenen was......dit ten gevolgen van een orkaan die er voorbij was gekomen!

Qua eten.....ach een burgertje is altijd wel lekker!
 
#3 - 28-09-2008, 19:01 uur

melvin

oke dat wist ik niet dat de gitaar op het hard rock cafe in miami weg is want daar ben ik ook 3 jaar geleden geweest en toen was hij er nog!
en het eten is er idd niet super maar wij eten dan meestal ook niet in het hard rock cafe (soms eens een keer).


gr. melvin
#4 - 29-09-2008, 07:48 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

Yessica

Leuk, lijstjes!

* Miami
* Key West
* Chicago (ook in het Hard Rock Hotel gelogeerd)
* Phoenix
* Las Vegas
* San Diego
* San Fransisco
* Honolulu
* Niagara Falls
* Houston
* Los Angeles

Buiten de VS eigenlijk alleen in Bangkok en Singapore.

Hoe ik het eten vindt? Tja ik ben vegetariër, dus verder dan de Garden Burger of Veggie Sandwich kom ik niet, maar ik vind het er gewoon altijd erg relaxed  :)
#5 - 29-09-2008, 11:09 uur



Ebelix

Wij hebben ze bezocht in de volgende steden:

* New York
* Hollywood (ca)
* San Diego
* Nashville
* New Orleans
* Orlando
* Miami
* Las Vegas
* Atlanta
* Phoenix
* Memphis
* Key West

Daarnaast hebben we ook een bezoek gebracht aan de legendarische Hard Rock Vault in Orlando. (Werd binnen een jaar weer gesloten)

Buiten de US hebben we de cafe's bezocht in Keulen, Cardiff en Kuala Lumpur.

Het eten is altijd van matige kwaliteit en erg duur. Het enige wat ik er echt lekker vond was de Milkshake. Tegenwoordig bezoeken we de cafe's nog wel maar gaan we er niet meer eten.
#6 - 29-09-2008, 16:29 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Jenn

Vroeger was ik helemaal weg van het Hardrock Cafe, en als er ergens een Hardrock Cafe zat, dan moest en zou ik er naartoe. Inmiddels kom ik er eigenlijk nooit meer. Het eten vind ik idd van middelmatige kwaliteit en erg duur, en als vegetariër zijnde heb ik weinig keus. Maar ik denk ook niet dat je er voor het eten naartoe moet, maar meer voor de gezellige sfeer. En daarmee zit het wel goed! De laatste keer dat ik naar een HRC ben geweest was vorig jaar in Orlando. Mijn vrienden wilden dolgraag een keertje bij het grootste HRC ter wereld eten. Het was een erg geslaagde avond, met een geweldige waiter. Al het personeel vertelde dat we zijn handtekening moesten vragen omdat ie beroemd was. Een week later zat ik in New Orleans, en toen hing er een levensgrote poster van onze waiter voor het cafe. Een paar weken later zag ik diezelfde poster ook weer in Las Vegas en LA. Erg leuk om te zien dat ze 'onze' waiter voor de promoties hadden gebruikt en dat ie dus idd een beetje beroemd was!  ;)

Anyways, hier is mijn lijstje van bezochte Hard Rock Cafe's (ik heb alleen niet overal gegeten)
USA:
New Orleans
Biloxi (hotel)
Orlando
Miami
Key West
Destin
Memphis
Nashville
Atlanta
Myrtle Beach
Hollywood (FL)
Hollywood (CA)
Las Vegas (hotel)
Honolulu

Rest of the World:
Amsterdam
London
Manchester
Berlijn
Dublin
Cancun
Mexico City
Melbourne (geen idee of deze nog bestaat...)
Surfers Paradise
Hong Kong
Jamaica
#7 - 29-09-2008, 17:02 uur

melvin

leuk om te zien dat er veel mensen op dit forum zijn die ook naar het Hard Rock Cafe gaan!!!
en idd ga je meer voor de sfeer dan voor het eten.

groetjes ;)
#8 - 29-09-2008, 17:09 uur
2005: Florida,   2008: west,   2010: mid-west,   2012: north-east --> www.melvinchani.reismee.nl,   2014: mid-west --> www.roufs.reislogger.nl
2015/2016 Internship Wallstreet, NY --> www.brightlightsbigcityny.wordpress.com & www.verenigdestaten.info/stage-in-new-york/

MiamiHeat

hey Melvin.....and how about Planet Hollywood? Wellicht even een nw topic maken!
#9 - 29-09-2008, 17:34 uur

Pieter79

Dan som ik ze ook nog maar eens op, alleen net als hierboven in een rij:
  • Atlantic City
  • Key West
  • Philadelphia
#10 - 29-09-2008, 19:23 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

tino

Als ik vroeger(tot jaren 90) stond een bezoek aan de plaatselijke Hard Rock Cafe altijd wel op het programma. Deze eeuw heb ik geen Hard rock cafe meer bezocht.  In de USA is het cafe in NYC de enige die ik bezocht heb.   Buiten de USA wel de volgende:
Tel Aviv(bestaat volgens de site niet meer)
Cairo
Rome
Moskou
Barcelona
Amsterdam
London

Destijds vond ik het eten best aardig, redelijke hamburgers en goede cole sla.
#11 - 29-09-2008, 19:37 uur

nati

Ook wij zijn hevige fans !!
De HRC die wij bezocht hebben zijn
USA :
Hollywood
Los Angeles (deze bestaat niet meer ; op onze eerste reis hebben wij die bezocht en op ons volgend bezoek aan LA was het verdwenen.) :'(
Las Vegas
San Francisco
Salt Lake City
San Diego
New York (niet binnen geweest omdat het er té druk was)

Europa:

Munchen
Keulen
Parijs
Londen
Barcelona
Madrid
Rome
Amsterdam
#12 - 10-11-2008, 19:10 uur

wippelgem

Wij hebben gedaan:

USA

New York
LA
Hollywood
San Francisco
Las Vegas
Denver
Salt Lake City
Lake Tahoe
Orlando
Miami
Key West

Europa

Amsterdam (ontelbare keren, laatste keer 2 dagen geleden)
Parijs
Keulen
Barcelona
Londen
Manchester
Nottingham (bestaat niet meer)
Edingburgh

En van overal hebben we natuurlijk een huricane glas die we hier trots tentoonstellen!!!!
#13 - 13-11-2008, 19:01 uur
2000 New York - Washington
2002 rondreis Westen
2006 rondreis Mid-West
2007 rondreis Florida

Mirjam

Wat leuk om te lezen dat andere mensen dezelfde tik hebben als wij. Love Hard Rock. We eten er wanneer het zo uitkomt, maar een hurricane: always

Wij zijn geweest in:

Amsterdam (ofcourse)
Londen
Niagara Falls (Can) Hele slechte hurricanes  :(
Niagara Falls (US) de beste hurricanes
New York
Washington
Memphis
Nashville
Miami
Key West
Orlando
New Orleans
Hollywood (Ca)
Las Vegas
Salt Lake City
Atlanta
Denver
Boston

De bedoeling is om ze allemaal te bezoeken. De glazen nemen we tegenwoordig niet meer mee.

Groetjes, Mirjam

#14 - 13-11-2008, 20:06 uur

wippelgem

jullie kennen  toch het all access programma?
Wij hebben zo een kaartje en "kopen" onze glazen en tshirts en zo via deze kaart.
Alles wat je uitgeeft komt op deze kaart en wanneer je aan 200 dollar zit dan krijg je 20 dollar om te spenderen kado!
Heel handig voor hard rock addicts zoals wij!!!
#15 - 13-11-2008, 21:49 uur
2000 New York - Washington
2002 rondreis Westen
2006 rondreis Mid-West
2007 rondreis Florida

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15