Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Heeft camper veel ruimte om lege koffers op te slaan?

Discussie gestart

Andrea

Wij hebben een camper gehuurd bij Road Bear, een 21 -23 ft. Aangezien we een one way reis hebben moeten we de koffers en tassen de hele reis meenemen. Kunnen we beter reistassen, die je zo in elkaar propt of heeft een camper wel ruimte genoeg om de koffers op te slaan.

 cheer cheerb cheerg cheerr :)
#1 - 22-07-2007, 13:53 uur

Johan

Ik heb  vorig jaar hetzelfde maatje camper gehuurd en had voldoende ruimte! Ook aan de buitenzijde van de camper zitten vakken die afsluitbaar zijn. Ik had met 1 heel grote koffer en drie weekend tassen 1 grote ruimte in gebruik! Bleef over: drie vakken wat tesamen dezelfde ruimte had als 1 groot vak. Dus als je niet met 10 grote koffers aankomt lijkt me dat geen probleem.
#2 - 22-07-2007, 17:47 uur

F350-maniac

Hoi Andrea, met hoeveel personen ga je zou mijn eerste vraag zijn ?  shiny

5 jaar geleden zijn we met 4 volwassenen met een 25 ft geweest, 2 van ons (wij dus) hadden rugzakken die we konden opvouwen, helaas hadden 2 vrienden van ons die fijne harde koffers bij die dus de hele reis in de douche hebben gebivakkeerd (de koffers dus). Ik zou geen idee hebben waar je ze kwijt zou moeten raken, als je de keus hebt dan adviseer ik absoluut om iets van een rugzak te doen die je kunt opvouwen. Niks zo vervelend als steeds die harde dingen door de camper te moeten verslepen van je bed naar de douche of wat dan ook.

Goeie vakantie in ieder geval  2006-01

gr. Ewoud
#3 - 23-07-2007, 08:11 uur
2007 - Calgary - Rocky Mountains - Las Vegas - Los Angeles - San Francisco - Calgary

Johan

Waarschijnlijk niet meer dan 4 personen met een dergelijk formaat camper! Ja als je met 8 man in de camper zou zitten heb je wellicht ook nog een ander probleem  shiny
Het formaat van de camper is naar ik aanneem aangepast aan het aantal reizigers.

En met de koffer door de camper slepen hoeft toch niet?????
Je maakt de koffer toch leeg en plaatst die spullen in de kastjes in de camper, althans das onze ervaring!
Wellicht blijven er nog een paar spullen in de koffers maar dat zijn dan de dingen die je niet echt nodig hebt.
#4 - 23-07-2007, 10:45 uur

F350-maniac

Ha Johan, ja ik las dat jouw ervaring idd anders was en gelukkig maar  shiny
De troep, sorry kleding en souvenirs haha, in de koffers konden wij idd prima kwijt ik zat meer met die harde krengen zelf die konden wij in geen vak krijgen hoor vandaar dat ik de zachtere materialen zou adviseren dan kan je in ieder geval opvouwen en dat past dan meestal nog wel in een vak o.i.d.
En wij zaten met 4 volwassen in een camper daar waar 2 volwassen en 2 kinderen gebruikelijker is dus dat zal natuurlijk ook nog wel schelen in de hoeveelheid die je meeneemt.
#5 - 23-07-2007, 11:08 uur
2007 - Calgary - Rocky Mountains - Las Vegas - Los Angeles - San Francisco - Calgary

Andrea

Wij gaan met 2 volwassenen en 2 kinderen van 8 en 10 jaar. Die spullen nemen niet zo veel plaats in. Ik had ook gezien dat de camper aan de buitenkant vakken heeft, maar ik ga toch maar met zachte koffers, reistassen etc. Die proppen we er dan wel in, en dan hoef ik ze 3 weken lang niet meer te zien. Bedankt voor jullie reacties.
#6 - 23-07-2007, 12:13 uur

gamble73

He Andrea,

Wij hadden in 2003 een 25 ft van Road Bear en daarin konden wij de koffers zowel bovenin op het bed als in de vakken aan de buitenkant perfect kwijt, onze jongens waren toen 11 en 13 jaar en pasten er nog naast in de bovenslaper.

Waar ik nog nieuwsgierig naar ben???

wannneer vertrekken jullie?
Wij gaan aanstaande donderdag en hebben ook de 21-23 ft van Road Bear gehuurd.
We gaan naar San Francisco en na 22 dgn leveren we de camper in Denver weer in.


goede reis en veel plezier. 2006-01

gr erik
#7 - 23-07-2007, 21:43 uur

Andrea

Wij vertrekken maandag de 30e en leveren de camper de 23e weer in in LA. We blijven eerst drie nachten in San Francisco voordat we de camper ophalen en in LA leveren we hem ook weer twee dagen eerder in en pakken dan een hotel voor de laatste nachten. Heel veel plezier! Onze route staat ook nog hier op het forum onder "westen".
 innocent cheer cheerb cheerg cheerr :dance: nlvlag hypocrite
#8 - 24-07-2007, 17:40 uur

peter1962

wij hebben het probleem niet (hoop ik) we zijn samen in een 23ft camper dus op het hoge bed kunnen de koffers (zal wel zachtjes remmen.....)
Laten jullie na de trip even je camper ervaringen weten, wij vertrekken op 22 sept voor het eerst met een camper.

Peter
#9 - 25-07-2007, 21:29 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15