Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

HELP!!!Yosemite Hotel/Motel!!!!

Discussie gestart

johandiana

Hallo,

Wij zitten net met memorial day in Yosemite  :'(
We hebben in onze route niks geboekt (hotels/motels) zodat we ons gangetje kunnen gaan.

Wie heeft een tip dat ik toch nog ergens terecht kan met deze drukke dagen.

HELP!!!  :'(

Diana
(we komen via Deathvalley en waarschijnlijk zit tioga pass ook nog dicht)
#1 - 01-05-2006, 15:52 uur


Elm

Hoi Diana,

Zitten jullie er maandag de 29e? Er is op die dag nog plek in het wawona hotel in het park, kost $84.
En anders kun je in elk geval de site van het Ypark in de gaten houden want er komen nog regelmatig vrij.

Wij zitten een paar dagen voor julliein het park ;)

groetjes
Elma
#2 - 01-05-2006, 16:11 uur

johandiana

Hallo

Waarschijnlijk wordt het 25/26/27 mei.

Diana

#3 - 01-05-2006, 16:32 uur


Elm

Wij zitten de 24e in Yosemite at the falls en de 25 hopelijk ook, maar voor die dag hebben we nog een reservring voor het wawona staan.

Nog blijven proberen zou ik zeggen en wie weet komen we elkaar tegen!!!!!

#4 - 01-05-2006, 17:43 uur

johandiana

Ik wil eigenlijk niks boeken want stel dat ik ergens anders langer wil blijven dan kan dat niet.
Nu maar hopen dat er wat vrij is als we er zijn anders moeten we gaan slapen in de Chevrolet blazer.

Kan ik een bepaalt nummer bellen in Amerika die kan kijken of er ergens nog wat vrij is?
#5 - 02-05-2006, 10:25 uur


Elm

Hoi, dan hoop ik maar dat jullie geluk hebben ;) Op zich zitten jullie ook nog net voor memorialday dus wie weet....

Wat ze op de site van Yosemite aangeven voor reserveringen is dit :
Reservations by Phone: 1-559-253-5635

succes en veel plezier op jullie reis!



#6 - 02-05-2006, 12:14 uur

johandiana

Elm heel erg bedankt voor je reacties.
En jullie ook een fijne vakantie en misschien komen we jullie wel tegen.
#7 - 02-05-2006, 12:23 uur


Mrjn

Hoi, dan hoop ik maar dat jullie geluk hebben ;) Op zich zitten jullie ook nog net voor memorialday dus wie weet....



Half off-topic: Het hele weekend voor Memorial Day (dus Memorial Day Weekend) is een druk weekend voor de Amerikaanse hotels. Niet alleen de dag zelf, dus. Ik denk zelfs dat je op de dag zelf makkelijk een hotelkamer kunt vinden, omdat Amerikanen de dag erna weer moeten werken.
En het kan best dat er nog kamers zijn, maar hou dan wel rekening met hoge prijzen. Als de hotels bijna vol zijn, schieten de prijzen omhoog.
#8 - 02-05-2006, 13:49 uur

visuar

In Yosemite zit het vaak ver van te voren vol in de (dure) hotels. Je hebt ook nog Curry Village met een soort blokhutten (deze zijn zeer snel weg en kun je op de dag zelf waarschijnlijk niet meer krijgen) en tenten (op een houten bodem). Dat is nog behoorlijk duur (en vaak koud) maar wel vaker plek. Ik was op de bonnefooi heen gegaan en kon alleen nog in zo'n tent (het vroor 's nachts). Dus indien mogelijk zeker web adressen / telefoon nummers mee nemen zodat je op z'n minst een paar dagen van te voren kunt boeken.

Maar meestal moet je denken aan 6 maanden van te voren boeken (heb ik gehoord) wil je een leuk hotelletje. Tenzij je $$$$ bij je hebt (er is een hotel daar waar kamers een paar honderd dollar per nacht zijn, en zelfs die zat al vol toen ik er was).
#9 - 02-05-2006, 14:02 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Elm

Yosemite zit onderdaad ver van ter voren vol maar......er komen ook nog de nodige annuleringen vlak van ter voren. Op die manier heb ik 2 weken geleden nog 1 nacht Yosemite bt Falls kunnen reserveren voor 24 mei. (voor $123, valt mee vond ik) en 1 nacht Wawona voor 25 mei ($84). De hotels rondom het park zijn vaak duurder geloof ik

Dus niet meteen wanhopen  ;) en Diana  zit er nog steeds vóór het weekend

groetjes
Elma



#10 - 02-05-2006, 14:54 uur

Mrjn

Dus niet meteen wanhopen  ;) en Diana  zit er nog steeds vóór het weekend

groetjes
Elma





Ze is er donderdag, vrijdag en zaterdag, als het gaat op de data die ze noemt. Lijkt me toch echt in het weekend...
En het mogelijk problematisch boeken van hotelkamers in het Memorial Day weekend geldt niet alleen voor Yosemite, maar voor heel Amerika.
#11 - 02-05-2006, 15:55 uur

Elm

oeps 27 is inderdaad al weekend. Nou ja wie weet kan ze ons later vertellen hoe een Blazer slaapt :D
#12 - 02-05-2006, 17:14 uur

johandiana

hahahahaha bedankt voor de reacties en als het de blazer wordt laat ik weten hoe het slaapt  2006-05
#13 - 02-05-2006, 19:32 uur


Elm

hihi, wij rijden er ook in een maar hoeven er hopelijk niet in te slapen   :D
#14 - 02-05-2006, 19:52 uur

Bakvet

hihi, wij rijden er ook in een maar hoeven er hopelijk niet in te slapen   :D
Het is een beetje krap en benauwd, slapen in zo'n Trailblazer.Gelukkig heeft hij wel een geheel vlakke vloer, van ongeveer 1,80m. Je kan het beste een raampje open laten, da'is makkelijker voor de beren.
#15 - 04-05-2006, 21:04 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15