Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

het is bijna zover!

Discussie gestart

mo.nique

Yes, vanaf nu kunnen we zeggen dat we volgende week in Amerika zijn  :D Het komt nu dus echt dichtbij. Vandaag is het simkaartje binnen gekomen en deze wordt de 17e geactiveerd (besteld bij mr.simcard, gevonden via het forum!). Morgen komt de extra batterij voor de videocamera binnen, extra geheugenkaartje voor de fotocamera is al in huis, alle belangrijke documenten staan al in de cloud en morgen gaan we beginnen met de koffers inpakken en het verzamelen van alle spullen. Instructies voor mijn pa (oppas) schrijven en dan gaaaaaan we!!!!!!!!!  Ik vind het zooo spannend!
#1 - 12-03-2012, 20:14 uur
grtx. Monique
______________________________________________
maandag 19-3-2012 vlogen we voor het eerst naar the USA, 19-3-2013 gingen we voor de 2e keer en 17-3-2014 gaan we weer!!!

Old Faithful

Ik wens jullie een heel fijne reis.
Ik weet niet wat de weersvooruitzichten voor Chicago zijn, maar nu schijnt het er lente te zijn (hoor/zie ik elke avond op bvn).
#2 - 12-03-2012, 20:42 uur
Groet,

Old Faithful

betsie

Yes, vanaf nu kunnen we zeggen dat we volgende week in Amerika zijn  :D Het komt nu dus echt dichtbij. Vandaag is het simkaartje binnen gekomen en deze wordt de 17e geactiveerd (besteld bij mr.simcard, gevonden via het forum!). Morgen komt de extra batterij voor de videocamera binnen, extra geheugenkaartje voor de fotocamera is al in huis, alle belangrijke documenten staan al in de cloud en morgen gaan we beginnen met de koffers inpakken en het verzamelen van alle spullen. Instructies voor mijn pa (oppas) schrijven en dan gaaaaaan we!!!!!!!!!  Ik vind het zooo spannend!




Hoi,ik heb een stukje gelezen over die mr.simcard.Wij gaan in Augustus naar Florida en we zoeken dan een simcard waar we ook mee naar Nederland kunnen bellen.En wat betaalbaar blijft.Is de simcard incl internet te bestellen?Ik wens jullie een fijne vakantie toe.Groetjes Betsie
#3 - 12-03-2012, 22:33 uur

Yessica

Veel plezier! En ben maar voorbereid op een nieuwe verslaving, America Rocks!!  8)
#4 - 13-03-2012, 06:44 uur



Freckles49

Geniet ervan! En tsja Yessica heeft gelijk bereid je voor op de ultieme verslaving!
#5 - 13-03-2012, 07:02 uur

mo.nique

@Betsie, ik heb een unlimited Europe kaart gekozen, kost 125 dollar en daar kun je dan onbeperkt bellen in Amerika en naar landlines in Europa (dus ik kan ook even naar mijn vriendin in Frankrijk bellen) en onbeperkt internet. Voor ons is het rendabel, onze kinderen blijven thuis dus ik wil toch regelmatig even bellen / whatsappen. Het grootste voordeel vind ik dat er geen bijkomende kosten meer zijn, ik hoef me dus niet meer druk te maken over mijn tel.rekening en dat vind ik heel relaxed :-)
#6 - 13-03-2012, 10:43 uur
grtx. Monique
______________________________________________
maandag 19-3-2012 vlogen we voor het eerst naar the USA, 19-3-2013 gingen we voor de 2e keer en 17-3-2014 gaan we weer!!!

mo.nique

Ik wens jullie een heel fijne reis.
Ik weet niet wat de weersvooruitzichten voor Chicago zijn, maar nu schijnt het er lente te zijn (hoor/zie ik elke avond op bvn).

ik heb al een tijdje de widget van AccuWeather.com op mijn telefoon staan en ik kijk iedere dag even wat het weer doet op onze route! Het is prachtig weer, Chicago aankomende week 23 graden, Memphis & Texas 27, bij de Grand Canyon ook al 15 graden maar vanaf zondag wordt dat weer minder, Las Vegas 22 en San Francisco 15 graden... Je hoort mij niet klagen :-)
Het enige waar ik van baal is de benzineprijs, voor de rest krijg ik er echt steeds meer zin in!
#7 - 13-03-2012, 10:48 uur
grtx. Monique
______________________________________________
maandag 19-3-2012 vlogen we voor het eerst naar the USA, 19-3-2013 gingen we voor de 2e keer en 17-3-2014 gaan we weer!!!

mo.nique

Veel plezier! En ben maar voorbereid op een nieuwe verslaving, America Rocks!!  8)

En dat geloof ik dus inderdaad... want iedere keer als ik met de route bezig ben denk ik... oooohh dat zou ik ook wel willen, hmm, kan nu niet, wie weet de volgende keer :-) ik heb er al een paar in gedachten..
#8 - 13-03-2012, 10:50 uur
grtx. Monique
______________________________________________
maandag 19-3-2012 vlogen we voor het eerst naar the USA, 19-3-2013 gingen we voor de 2e keer en 17-3-2014 gaan we weer!!!

Yessica


En dat geloof ik dus inderdaad... want iedere keer als ik met de route bezig ben denk ik... oooohh dat zou ik ook wel willen, hmm, kan nu niet, wie weet de volgende keer :-) ik heb er al een paar in gedachten..

Join the club!  :D

Heerlijk hoor, ik voel me altijd zo fijn als ik in The States ben. Misschien moet mijn vriend voor zijn werk in juni weer naar Norfolk in Virginia, ik hoop het zoooooo, want als het doorgaat plakken we er een paar dagen Washington DC aan vast, ook al zo'n gave stad. Duim maar voor me  ;)
#9 - 13-03-2012, 10:56 uur



mo.nique

Ooh dat zal ik doen, spannend! Mijn man is schilder dus ik vrees dat dit soort werk-trips er niet in zitten, zou het best willen (en natuurlijk zou ik meegaan!!!)  ^-^
#10 - 13-03-2012, 11:13 uur
grtx. Monique
______________________________________________
maandag 19-3-2012 vlogen we voor het eerst naar the USA, 19-3-2013 gingen we voor de 2e keer en 17-3-2014 gaan we weer!!!

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15