Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hoe koop je een ticket van American Airlines ?

Discussie gestart

Bramster

Heeft iemand enig idee hoe je als Nederlander online met je creditcard een ticket van American Airlines koopt ?

Op de website www.AA.com is het niet mogelijk. Ongelooflijk maar waar. Krijg het gevoel dat ik in een of ander vaag Afrikaans land woon.

  :(

Bram
#1 - 09-07-2006, 16:51 uur

Ebelix

Waar zit het probleem? Waar loopt de betaling stuk?

Anders kan je ze altijd bellen en vragen waarom het niet mogelijk is.

Via het reisbureau kan je ook een AA ticket kopen.

Succes
#2 - 09-07-2006, 20:14 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

hdeweert

Heeft iemand enig idee hoe je als Nederlander online met je creditcard een ticket van American Airlines koopt ?

Op de website www.AA.com is het niet mogelijk. Ongelooflijk maar waar. Krijg het gevoel dat ik in een of ander vaag Afrikaans land woon.

  :(

Bram
Je woont niet in een vaag Afrikaans land. Je zal merken dat als je benzine gaat tanken met je CC je gevraagd word om een zip code die je niet hebt.
Probeer eens http://www.nl.lastminute.com/
Of stap eens bij een reisbureau binnen.
En als het om een binnenlandse vlucht gaat probeer www.southwest.com
Harm
#3 - 09-07-2006, 21:24 uur

Bakvet

Heb je het geprobeerd en werd je reservering afgewezen? Ik zou anders namelijk gewoon doen of zij gek zijn. Toen ik dit voorjaar bij United boekte kwam hun website ook al met het verhaal dat de kaart een Amerikaans Billing Address moest hebben. Niets van aangetrokken gewoon een NL kaart gebruikt en twee minuten later lag m'n e-ticket op de printer inclusief stoelreserveringen. Het bedrag is inmiddels afgeschreven en betaald.
#4 - 09-07-2006, 22:54 uur

Chiefram

In het eerste half jaar dat ik in Amerika woonde en hier nog geen Amerikaanse credit cards had (wel Nederlandse credit cards), heb ik nog nooit problemen ondervonden om met mijn Nederlandse credit cards online tickets te bestellen en ik vloog toen ook vaak (lees: wekelijks) met onderandere American.

Probeer anders een www.expedia.com, daar kun je niet alleen op de goedkoopste vlucht boeken, maar ook kiezen voor de maatschappij waarmee je wilt vliegen.
#5 - 10-07-2006, 05:39 uur

Bramster

Ben er achter. Je moet naar bv de Belgische website van AA gaan, die linken je door naar Lastminute.com  en daar kon ik het ticket gewoon kopen,

Wel belachelijk dat ze me dat bij de AA helpdesk niet konden vertellen.

Want blijft ronduit raar dat ze op AA.com geen Europese credit cards accepteren. Geen wonder dat het zo slecht me ze gaat  ;)
#6 - 10-07-2006, 15:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15