Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel boeken via hotels.com

Discussie gestart

Nisandros

Dag,
Vanmorgen heb ik een hotel geboekt via de site hotels.com wie heeft ervaringen met het boeken van hotels via deze site??
Ik heb de nederlandstalige site gebruikt, je hebt ook een engelstalige.
Ik heb ook de site booking.com bekeken deze heb ik in het verleden ook wel is gebruikt (niet voor USA). Voordeel van deze site vind ik dat je pas betaalt
na het hotelverblijf. Bij hotels.com wordt het bedrag direct van je creditcard afgeschreven.

Het hotel dat ik heb uitgezocht voor de eerste 2 nachten was echter goedkoper bij hotels.com gekoppeld aan de goede dollarkoers toch maar besloten om
vooruit te betalen.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
#1 - 11-01-2010, 09:25 uur

Raymster

Perfecte site om je hotel bij te boeken! Ik boek mijn hotels bijna altijd bij hotels.com en elke keer weer naar tevredenheid. Ik vergelijk meestal met bookings.com, maar ben eigenlijk altijd voordeliger uit via hotels.com!
#2 - 11-01-2010, 21:55 uur

Bakvet

Dan heb ik andere ervaringen. Kan iemand eens een voorbeeld geven van een prijs bij Hotels.com die duidelijk lager is dan een willekeurige andere site? Na tientallen malen op hotels.com gekeken te hebben begrijp echt niet waarom dit berdrijf zo schreeuwerig verkondigt de voordeligste te zijn.

Ik geef een voorbeeld. Er staat nu een advertentie "50% of all weekends" bij Hilton op hun homepage. Dat is gewoon een actie van Hilton zelf en die zegt er tenminste bij: maximaal 50%. Dan boek ik liever bij Hilton zelf, dan krijg je ten minste (als je lid bent van hun spaarprogramma) airmiles en hotel-spaarpunten. Plus vaak een upgrade kamer. Een eigen incheck balie en supersnel inchecken. Waarom zou ik dat via Hotels.com boeken?
#3 - 13-01-2010, 21:21 uur

Frasi

Er is niets met hotels.com: het is een van de grote boekingssites die goed te vertrouwen zijn.
Of ze de goedkoopste zijn, is inderdaad de vraag. Soms wel, vaak ook niet.
Ik gebruik altijd meerdere sites, incl die van het hotel zelf, om tot de laagste prijs te komen voor het hotel dat ik wil boeken.
#4 - 17-01-2010, 21:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15