Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel geboekt via priceline

Discussie gestart

jojo

Hallo Hannie

Bedankt voor de info.
Ik denk niet dat ik het risico durf te nemen.


Johan
#31 - 26-03-2006, 12:17 uur

Wop

Hallo

Ik heb ook gekeken op priceline.com maar er staat elke keer een prijs per kamer voor 2 personen. Kun je ook een bod uitbrengen als je met 2 kinderen en 2 volw. een kamer wilt hebben ?


johan

Hoi Johan, onlangs heb ik ook een hotel geboekt zoals je hebt gelezen.
Na de boeking heb ik ( met het boekingsnummer) een verzoek gedaan om twee queens bedden ivm met de kids. Dit was geen probleem, ik had met een dag de bevestiging binnen.
(volgens mij kan het hotel helemaal niet zien dat je via priceline hebt geboekt, dit meen ik ergens te hebben gelezen)


Ik ga het zeker weer proberen!
#32 - 26-03-2006, 17:02 uur

Chiefram

Ja,dat zou kunnen dat 2 weken een beetje te kort dag is.
Ga je het nog een keertje proberen met een binnenlandsevlucht en wat langer van te voren?

Als het een prive vlucht is wel, maar voor mijn zakelijke vluchten moet ik echt op de aankomst en vertrektijden letten. Vaak kijk ik eerst welke vluchten er gaan en maak dan mijn afspraken tussen de aankomst en vertrektijden. Dus dat gaat voor mij een beetje moeilijk. Is het een prive binnenlandse vlucht, gewoon om er eventjes een weekje ofzo tussenuit te gaan, dan zijn we flexibel en zullen dat dan ook zeker gaan proberen.

Wat ik de volgende keer wl ga doen is de huurauto boeken via priceline. Ik wil dit ook wel eens uitzoeken. Voor de maand April heb ik al 3 reisjes geboekt, inklusief autohuur. Misschien dat ik er nog een 4e reisje tegenaan gooi, dat laat ik het zo snel mogelijk weten.
#33 - 26-03-2006, 19:29 uur

Chiefram

(volgens mij kan het hotel helemaal niet zien dat je via priceline hebt geboekt, dit meen ik ergens te hebben gelezen)

Volgens mij wel. Ik boek normaal altijd alles via www.expedia.com en de hotels worden direkt na boeking van mijn credit card afgeschreven en de rekening kan ik direkt uitprinten (en opsturen naar de zaak). In de hotels zelf, als ik uitchek, dan zeggen bijna altijd tegen mij dat alles al geregeld en betaald is via expedia en ik geen faktuur van ze krijg, omdat ik die al via expedia heb gekregen. Ik kan dan wel alsnog een kopie-faktuur krijgen.

Ik neem aan dat ze dan ook wel kunnen zien dat je via priceline hebt geboekt en betaald, net zoals bij expedia.com
In het hotel hoef je dan niets meer te betalen namelijk.
#34 - 26-03-2006, 19:34 uur

visuar

Chief, ben je in de laatste 2 weken nog in Vegas of Los Angeles toevallig? Ik ben van 14 - 23 april in LA en van 23 - 26 in Vegas
#35 - 27-03-2006, 00:08 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Chiefram

Ik moet wel nodig een reis boeken naar Vegas, want het is alweer 6 weken geleden dat ik er geweest ben, of misschien zelfs meer.

Nee, ik heb de volgende reisjes tot nu toe geboekt en bevestigd gekregen:

- 6 & 7 April zit ik in Minneapolis in Minnesota voor twee dagen;
- 12 April zit ik in Kansas City in Kansas voor 1 dag (alleen even lunchen met een klant);
- 19 & 20 April zit ik in Chicago, Illinois voor 2 dagen;
- 5 t/m 10 Juni (ja, ook een zaterdag) zit ik in Los Angeles in California voor 6 dagen (kreeg ik afgelopen donderdag te horen)

Ik moet de komende week ook nog reisjes boeken voor de maand eind April/ 1ste week Mei om naar de staten Michigan, Ohio en Indiana te gaan. Ook zal ik Phoenix in Arizona binnenkort weer aan moeten doen, maar dat kombineer ik wel weer met Las Vegas in een reis. Is wel een leukr route om te rijden.

Het leuks is dat ik vanaf de 2e helft in Mei weer dezelfde route moeten doen als hierboven, maar dan wel alles in twee weken geperst!!! Pfff... toch maar eens een helikoptertje vragen van de zaak, hiihi...
#36 - 27-03-2006, 00:23 uur

visuar

Helaas.... :'(
#37 - 27-03-2006, 01:15 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Wop

Ik moet wel nodig een reis boeken naar Vegas, want het is alweer 6 weken geleden dat ik er geweest ben, of misschien zelfs meer.

Pff,.......

Voor mij is het "pas" 22 maanden geleden!
#38 - 27-03-2006, 09:16 uur

Chiefram

Haha, ja maar ik moet er voor mijn werk heen en niet voor mijn plezier!

Okay, lekker uit lunchen en dineren met klanten is ook geen straf hoor, haha... of tussendoor gewoon even lekker over de strip cruisen en wat kleine boodschappen doen bij bijvoorbeeld TARGET in Las Vegas, terwijl het buiten stralend weer is! Dan waan je je ook wel eventjes op vakantie!

#39 - 27-03-2006, 18:10 uur

Wop

En ja hoor het is weer prijs!

Zojuist via Priceline dit 3 sterren hotel geboekt voor slechts $ 50,- per nacht in omgeving Phliadelphia en nog en het weekend ook!
#40 - 25-04-2006, 22:31 uur
« Laatst bewerkt op: 25-04-2006, 22:33 uur door Wop »

Jez

Maar heeft er nou al iemand daadwerkelijk overnacht in een hotel via Priceline?
Noem me chicken, maar ik ben altijd en beetje huiverig voor dit soort dingen  embarressed
#41 - 26-04-2006, 00:12 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

Maar heeft er nou al iemand daadwerkelijk overnacht in een hotel via Priceline?
Noem me chicken, maar ik ben altijd en beetje huiverig voor dit soort dingen  embarressed

Ik laat het je eind augustes weten  ;)

Ik weet dat Ebelix via Priceline heeft geslapen en dat het een bijzonder goede deal was....
#42 - 26-04-2006, 10:16 uur

Ebelix

Maar heeft er nou al iemand daadwerkelijk overnacht in een hotel via Priceline?
Noem me chicken, maar ik ben altijd en beetje huiverig voor dit soort dingen embarressed

Ik laat het je eind augustes weten ;)

Ik weet dat Ebelix via Priceline heeft geslapen en dat het een bijzonder goede deal was....

Dat klopt. Ik in december via priceline een kamer geboekt in Phoenix voor een overnachting in januari. Ik heb usd 100,00 geboden zonder taxes en dit bod werd geaccepteerd door Camelback Inn, J W Marriott resort. Normaal gaan de kamers daar weg voor usd 350 ex tax. Ik was erg content mee. Van een ander forum weet ik dat verschillende mensen van priceline gebruik maken voor hun vakantie. Ik heb al eerder in deze draad een link gepost.
#43 - 26-04-2006, 17:25 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

hdeweert

Ondanks mijn terughoudende houding t.o.v. priceline.com ben ik toch even aan het spelen geweest. Het gevolg is dat ik voor onze laatste twee dagen in Amerika (Phoenix) een kamer heb geboekt in het Exstended Stay Amerika Phoenix Airport voor totaal  $ 86.44 incl taxes & service fees. Alleen voor het tussentijds opmaken van het bed word een extra fee gerekend. Als we 7 dagen blijven doen ze het gratis. Gelukkig zit er een keuken met ijskast etc. bij dus houden we het bier de laatste twee dagen lekker koud, en hoeven we niet met zakken ijs te rommelen.
Harm
#44 - 26-04-2006, 20:24 uur

Jez

Dank voor de reacties. Nu weet ik dat het Ebelix goed is bevallen.
Maar graag hoor ik ook de ervaringen straks van de anderen!
#45 - 26-04-2006, 21:30 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15