Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel geboekt via priceline

Discussie gestart

hannie

Was een beetje aan het rondneuzen voor een hotel voor de eerste nacht bij LAX.
Vond de hotels aardig aan de prijs,marriott bijvoorbeeld,waar hier lovend over gesproken wordt,kost $119 !
Toen ging ik even rondneuzen op priceline.com,hier kan je een bod uitbrengen op een categorie hotel,ik koos 3* in de buurt van LAX.
Ik dacht ik probeer maar een laag bedrag,zal wel nix worden.
Dus $65 geboden,en wat denk je?hebbes!
Kreeg het crown plaza los angeles airport,kost normaal $131 !
Ben helemaal blij.
Zoek ook nog een hotel in anaheim,ga ik ook maar eens op deze manier proberen.
#1 - 15-02-2006, 14:23 uur

Chiefram

Je bedoelt dat als een hotel normaal $131 dollar per nacht vraagt, dat je zelf een bod kan uitbrengen van bijvoorbeeld $65 dollar en dat zoiets dan nog geaccepteerd wordt ook??!!

WOW!

Dan heb je een super deal gesloten!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;D 2006-01
#2 - 15-02-2006, 16:22 uur

marby

Mijn schoonmoeder & haar echtgenoot reizen veel en die slapen altijd in 3 & 4 sterren hotels. Ze betalen nooit meer dan $70.00 terwijl die hotels toch meestal rond de $120.00-150.00 liggen, ook als je via het Internet boekt. Je moet even weten waneer je een bod uitbrengt, maar het kan inderdaad veel schelen.

Het nadeel met Priceline is dat je vooruit betaalt, het niet af te zeggen is (je krijgt dus je geld niet terug als je annuleert), en ook aan de datum niets verandert kan worden.

Toch wel erg leuk als je zoiets scoort.

Margaret
#3 - 15-02-2006, 16:42 uur

hannie

Ja,je kan dus op deze manier een hotel voor de helft van de prijs krijgen(of soms nog minder)
Heb net nog een site ontdekt:biddingfortravel.com hier kan je zien voor welke prijs iemand een kamer heeft geboekt
via priceline.Zag dat de crown plaza soms voor nog minder geboekt werd.
Was alleen niet in het hoogseizoen,dat zal dus ook nog wel uitmaken.
#4 - 15-02-2006, 16:49 uur

Chiefram

Ik moet zometeen een hotel boeken in Perrysburg, OH, in Eau Clair, WI en Minneapolis, MN.

Hoe lang duurt het voordat je weet of je geboden prijs wordt geaccepteerd of niet? Ik wil er wel 100% zeker van zijn dat ik die week ook een paar hotels heb natuurlijk, haha...
#5 - 15-02-2006, 18:00 uur

hannie

Je weet binnen 1 minuut of je bod geaccepteerd is,en in welk hotel je dan komt.
Laat je even weten of het gelukt is?
#6 - 15-02-2006, 18:13 uur

Chiefram

Binnen 1 minuut?!  :o

Shit... heb zojuist al via de gewone weg voor mij (expedia.com) geboekt...

Maar, ik ga misschien nog wat reisjes boeken vandaag of morgen. Ik moet ook nog in Kansas City zijn binnen nu en drie weken.
Ik laat wel weten hoe het is afgelopen.

#7 - 15-02-2006, 21:33 uur

Bakvet

Als je een laag bod doet, komen ze eerst met een terugmelding: "De kans is wel erg klein dat je bod geaccepteerd wordt, want normaal kost een kamer in een hotel met dit aantal sterren minimaal .....  Wil je het bod nog verhogen om meer kans te maken?"

Dan zeg je natuurlijk nee. Het werkt bij Priceline (dacht ik) zo:
a) van tevoren weten ze allang tegen welke minimumm prijs ze de kamer wegdoen
b) de hotels zelf staan er helemaal buiten. De kamers worden door Priceline uitgedeeld
c) als het bod wordt afgewezen mag je drie dagen later opnieuw een bod doen op hotels met hetzelfde aantal sterren
d) je mag meteen een bod doen op hotels met een afwijkend aantal sterren
e) als je meerdere dagen boekt en je komt de eerste dag zonder reden niet opdagen, kan je hele boeking vervallen



#8 - 15-02-2006, 21:44 uur

Wop

Ik denk ik probeer het ook ff, maar blijkt dat ik alleen een US adres op kan geven. Of doe ik iets verkeerd?
#9 - 17-02-2006, 21:35 uur

hannie

Je moet doen alsof het een amerikaans adres is!
Ik heb gewoon mijn nederlandse straat en plaatsnaam gedaan,bij zip doe je bv 90210 en bij state heb ik ca gedaan,en dan lukt het gewoon.
Probeer het nog maar eens.Ben benieuwd of het nu wel gaat lukken.
Succes!
#10 - 18-02-2006, 09:29 uur

Chiefram

Als je in Nederland woont en dus een Nederlandse credit card hebt, dan kun je misschien wel een Amerikaans adres opgeven, maar bij verifikatie van je credit card gegevens zal je adres niet gekontrolleerd kunnen worden, waardoor de gehele transaktie niet zal kunnen plaatsvinden.

#11 - 18-02-2006, 18:43 uur

hannie

Het gaat helemaal goed zoals ik het in mijn vorige bericht heb gezet!
Dus gewoon je nederlandse adres,en alleen bij zip en state amerikaanse  gegevens invullen.
Bij telefoonnr heb ik ook een fakenummer van 10 cijfers ingevuld.

Het gaat toch echt om je creditcardnr en  naam,en je adres klopt ook nog met je creditcard gegevens(alleen de postcode niet)

Bij mij is het in iedergeval goed gelukt op deze manier ,en ken nog meerdere mensen die zo boeken.
#12 - 18-02-2006, 19:55 uur
« Laatst bewerkt op: 18-02-2006, 20:07 uur door hannie »

Bakvet

Yep, gewoon een nul achter de cijfers van je postcode zetten en "NL-" voor de plaatsnaam, dan lukt het best.

Inwoners van Utrecht kunnen nog UT als staat kiezen, Flevoland wordt FL, Noord Holland kan ook, West Vlaanderen idem, de rest moet maar een gewoon hun lievelingsstaat in vullen.
#13 - 18-02-2006, 23:31 uur

Wop

Yep, gewoon een nul achter de cijfers van je postcode zetten en "NL-" voor de plaatsnaam, dan lukt het best.

Inwoners van Utrecht kunnen nog UT als staat kiezen, Flevoland wordt FL, Noord Holland kan ook, West Vlaanderen idem, de rest moet maar een gewoon hun lievelingsstaat in vullen.

Ok ik ,ga het proberen!
#14 - 19-02-2006, 09:13 uur

Ebelix

Ik heb in december ook via priceline geboekt. In de omgeving van Phoenix zochten we voor de laatste nacht nog iets leuks. Voor usd 100 in een kamer gezeten die normaal usd 350 kost. We hebben overnacht in Camelback Inn resort by J W Marriott.

Kijk voor info over priceline op de volgende link http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=262
#15 - 19-02-2006, 18:03 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15