Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel in New york

Discussie gestart

rembrandt

Wij willen in 2008 met 2 kinderen van dan 9 en 13 naar New york. Welk hotel bevelen jullie aan? En heb je dan twee kamers nodig of heb je aan 1 kamer genoeg? (dus met kun je met vieren op 1 kamer?)

( Ik heb deze vraag ook al in het New-York topic gesteld  bloos maar ik denk dat hij hier meer op zijn plaats is. 1smile.
#1 - 21-01-2007, 20:43 uur
Eens Amerika altijd Amerika.

Ebelix

Dea afmeting van de kamers in New York kennede kan je beter 2 kamers nemen tenzij je een kamer kan vinden met 2 queen size beds.

Succes.
#2 - 30-06-2007, 13:42 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

B-man

Het hangt een beetje van het hotel af  (grootte kamers, prijs, etc.) maar het is over het algemeen wel mogelijk om met zijn vieren op een kamer te slapen ja. Maar ik ga met Ebelix mee, 2 kamers lijkt me beter.

Waar denk je aan qua prijskaartje en/of locatie?
#3 - 02-07-2007, 10:46 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15