Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel Pennsylvania New York

Discussie gestart

Tammy

Hallo ik heb een vraagje.

Heeft er weleens iemand een City Trip bij Holland International en dan specifiek Hotel Penssylvania?

Het volgende is namelijk geval.

Wij gaan van 10 mei tot 14 mei naar New York. In december heb ik een city trip geboekt voor hotel Wolcott.
Vorige week werd ik gebeld dat dit hotel overboekt is en dat wij nu naar Penssylvania moeten. Er was geen
andere optie behalve kosteloos annuleren (geen optie dus, want alles losboeken op dit moment was ruim 300 euro duurder).

Nu heeft de reisgids van Holland International twee soorten kamers: standaardkamer 2 en standaardkamer 1.
Voor ons is de duurdere standaardkamer 1 geboekt maar op het reisburo konden ze me niet vertellen wat het verschil is tussen die twee kamers.

Op Zoover lees ik nogal verschillende meningen maar ook over gerenoveerde kamers en nog niet gerenoveerde kamers.
Vandaar mijn vraag of iemand ervaring heeft met City trips van Holland international. Kan iemand mij het verschil vertellen tussen de twee kamers.

Alvast bedankt.

 
#1 - 08-04-2008, 20:36 uur

Jez

Hoi Tammy,

Over dit hotel is al het eea geschreven. Als je de zoekfunctie gebruikt, dan zul je al wat ervaringen tegenkomen.

Doeg, Jez
#2 - 09-04-2008, 09:58 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

Deze doe ik daarom ook op slot.
#3 - 09-04-2008, 21:42 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15