Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel voor 4p in New York

Discussie gestart

Mississippi

Wij zijn op zoek naar een hotel in New York waar we met het hele gezin (2 volwassenen + 2 kinderen) op 1 kamer passen.
Normaalgesproken is dat geen enkel probleem in de Hampton Inn, Holiday Inn of Best Western hotels die we meestal boeken.
In New York zie je echter veel hotels met uitsluitend 2 persoonskamers.

Heeft iemand ervaring met 'family rooms' in NY?
(Hoeft niet per se in Manhattan, Mag ook in Brooklyn of Queens)

#1 - 01-08-2008, 16:37 uur

Jez

Ons is de Super 8 in North Bergen goed bevallen; is dat misschien een idee? Het hotel stelt niet veel voor en er zit niks in de buurt. Maar je zit er lekker rustig, je hebt kamers met 2 queenbedden en je bent waarschijnlijk de helft minder kwijt dan in Manhattan. Elk kwartier stopt er een shuttlebus voor de deur die je voor $2,50 pp in no time bij PABT Station afzet.
#2 - 01-08-2008, 22:53 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jerbia

Ik heb deze zomer een aantal reisverslagen gevolgd van gezinnen die in New York verbleven in Radio City Apartments.
#3 - 02-08-2008, 08:34 uur

Pieter79

Deze site is heel handig om hotels e.d. te vinden inclusief ervaringen van andere mensen die daar geweest zijn: Trip Advisor

Gr. Pieter
#4 - 02-08-2008, 10:47 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Freddytex

Wanneer ik naar NewYork ging logeerde ik steeds in de enonolodge in Bergen/NJ  aan de Kennedy blvd heb je konstant busjes die naar de city rijden.
#5 - 02-08-2008, 13:59 uur

Pieter79

Trouwens, nog vergeten te melden, Best Western City View Inn op Long Island (15 minuten van Manhattan) heeft wel de 2 tweepersoonsbedden. Het hotel staat naast een kerkhof en volgens mij moet je daar 's nachts niet over straat lopen maar het is redelijk goedkoop en dichtbij NYC. Voor de kwaliteit kun je het beste bij tripadvisor kijken, ik weet niet meer hoe ik het vond toen we daar enkele dagen hebben overnacht.

Gr. Pieter
#6 - 02-08-2008, 18:03 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Mississippi

We hebben Hampton Inn Manhattan-Madison Square Garden Area geboekt:
 - 2 DOUBLE BEDS NONSMOKING
 - On the House™ hot breakfast
 - Complimentary high-speed Internet access

Kost wel 1,293.34 USD voor 3 nachten  :(

#7 - 18-08-2008, 21:44 uur

wim put

We hebben Hampton Inn Manhattan-Madison Square Garden Area geboekt:
 - 2 DOUBLE BEDS NONSMOKING
 - On the House™ hot breakfast
 - Complimentary high-speed Internet access

Kost wel 1,293.34 USD voor 3 nachten  :(


Leuk hotel maar wel erg duur zeg
Veel plezier
Wim
#8 - 18-08-2008, 22:06 uur
usa.eigenstart.nl

Marianne

Ziet er mooi uit, maar inderdaad fors aan de prijs!

Voor een volgende keer:
Wij logeerden in de Radio City Apartments (Bianca gaf het ook al aan), voor 225 dollar per nacht. Het ligt heel erg centraal, loopafstand van het Rockefeller Center, Times Square, 5th Avenue, en het zijn suites met een keukentje, dus je hebt lekker veel ruimte. Het is echter niet luxe, maar het is schoon en de bedden zijn prima.

Marianne
#9 - 18-08-2008, 22:36 uur

Mississippi

Ziet er mooi uit, maar inderdaad fors aan de prijs!

Voor een volgende keer:
Wij logeerden in de Radio City Apartments (Bianca gaf het ook al aan), voor 225 dollar per nacht. Het ligt heel erg centraal, loopafstand van het Rockefeller Center, Times Square, 5th Avenue, en het zijn suites met een keukentje, dus je hebt lekker veel ruimte. Het is echter niet luxe, maar het is schoon en de bedden zijn prima.

Marianne

Radio City Apartments had ook mijn voorkeur maar helaas vol voor de data die ik zoek.
Als het weer beschikbaar komt kan ik de Hampton Inn zonder kosten annuleren  ;)
#10 - 19-08-2008, 20:32 uur
« Laatst bewerkt op: 19-08-2008, 21:57 uur door Mississippi »

wim put

Als je naar New Yersey gaat zijn de hotels veel goedkoper.
Wim
#11 - 19-08-2008, 21:15 uur
usa.eigenstart.nl

Freddytex

Zoals Wim zegt zijn de prijzen in NJ veel goedkoper dan bvb in Brooklyn of Long Island en kan je via de bus naar manhattan zodat je de wagen aan het hotel of omgeving kan laten
#12 - 19-08-2008, 22:10 uur

wim put

Zoals Wim zegt zijn de prijzen in NJ veel goedkoper dan bvb in Brooklyn of Long Island en kan je via de bus naar manhattan zodat je de wagen aan het hotel of omgeving kan laten
[/quote
Klopt, hebben we in december ook gedaan. De prijzen zijn veeeeeel lager.
Wim]
#13 - 19-08-2008, 23:09 uur
usa.eigenstart.nl

Satin13

Wij logeerden afgelopen juli in het Sheraton op 7th avenue, vlak bij Times square. We waren een sloridige 1250 euro kwijt voor 5 nachten, maar we zaten overal dichtbij, verschillende subway stations én je kon 's avonds ook nog over straat lopen. Dat was het ons wel waard. Trouwens, ongelooflijk vriendelijke bediening, goeie service, prachtige kamers..... Het was een ervaring om niet meer te vergeten!
#14 - 20-08-2008, 16:49 uur
USA rocks!




Freddytex

Ik heb in 1990 overnacht in dezelfde sheraton en vond het het geld niet waard. Ok het was overal dicbij dat was dan ook alles
#15 - 20-08-2008, 17:51 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15