Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Huur aangepaste auto

Discussie gestart

Esther71

Hallo allemaal,

De laatste 2 jaar zijn mijn vriend en ik naar Amerika geweest. Eerst West en vorig jaar Deep South. Dit jaar is het Oosten aan de beurt.
De afgelopen twee jaar heeft mijn vriend alles in zijn eentje gereden. Ik heb namelijk een handicap waardoor ik in een aangepaste auto rij. Maar ik zou zelf ook zo graag willen rijden.
De eisen waaraan mijn auto moet voldoen is automaat en het gaspedaal links (ik doe alles met mijn linkerbeen).
Ik heb ergens gelezen dat je ook aangepaste auto's kunt huren. Ik heb het al aan Hertz gevraagd, daar verhuren ze alleen auto's met handbediening. Dat heb ik niet nodig.
En bij Alamo ben ik nog niet ver gekomen. Ze zeggen dat het wel kan, maar waar en hoeveel het kost krijg ik niet echt antwoord op.

Heeft iemand hier ervaring mee die hij/zij met mij wil delen?
#1 - 05-07-2008, 16:46 uur

imedia

Hallo Esther,

Ik heb hetzelfde probleem als jouw. Ik heb ook geen auto kunnen vinden met alleen het gaspedaal links. Het was wel mogelijk om een auto op deze manier specifiek aan te passen ( relatief eenvoudige aanpassing) maar ik moest dan wel de kosten voor deze aanpassing extra betalen.

Via een gesprek met iemand die veel met aanpassingen te maken kwam dit onderwerp ook te sprake. Door zijn werk heeft hij veel contacten op dit gebied met Amerika.
Hij heeft mij beloofd om aan deze contacten dit probleem voor te leggen en wellicht weten zij wat er precies mogelijk is.
Het kan namelijk zijn dat er wel oplossingen zijn maar dat die nauwelijks bekend zijn.

De vraag staat inmiddels uit in Amerika maar ivm vakanties hebben wij afgesproken dat we half augustus weer contact opnemen.
Hij heeft beloofd dat hij dan een antwoord heeft, positief of negatief.

Ad
#2 - 15-07-2008, 10:59 uur

Erwijn

Heb je al Aanpassingsbedrijf Bierman geprobeerd. Deze hebben wel een verhuur afdeling:

www.biermanab.nl

Succes!
#3 - 30-11-2008, 22:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15