Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Jaa! Vlucht geboekt!

Discussie gestart

Meresankh

't is dat nu definitief! Ik heb zojuist mijn (non-stop) vlucht geboekt naar America!!  8)

Ik moest het gewoon ergens er even uitschreeuwen! Haha!  ;)

Ik vertrek 5 september naar Dulles Int. Airport en ga 30 november weer naar huis toe!
Heen vlieg ik met een Boeing 767 en terug met een Boeing 777! Beide keren met Lufthansa
(uitgevoerd door United Airlines) !!

Ik heb er zin in! :D
#1 - 03-04-2008, 16:24 uur

Going to Maryland - September till November!

wippelgem

geniet maar van dit zalige gevoe!!! de voorpret is bijna even leuk als de reis zelf
#2 - 03-04-2008, 16:38 uur
2000 New York - Washington
2002 rondreis Westen
2006 rondreis Mid-West
2007 rondreis Florida

Jez

2 maanden??? Wow........
#3 - 03-04-2008, 20:18 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Bakvet

Ik moest het gewoon ergens er even uitschreeuwen! Haha!  ;)

Ik vertrek 5 september naar Dulles Int. Airport en ga 30 november weer naar huis toe!


Dat is wel erg lang. Je moet hier maar niet meer posten.   :afro:
#4 - 03-04-2008, 21:25 uur

Meresankh

Niet meer posten? Hoezo?  ???

Ja, ik ga zo lang (minder dan 90 dagen! ;) ) omdat ik mee doe aan een programma vanuit school,
dat we naar een English Speaking Country 'moeten' zodat we vloeiender worden in het gebruik
van Engels en de cultuur leren kennen; zodat we dit later ook in onze lessen kunnen gebruiken.
(ik doe de leraren opleiding Engels op hogeschool Windesheim, Zwolle).
#5 - 03-04-2008, 22:01 uur

Going to Maryland - September till November!

Hans B

Super voor je zo'n buitenkansje.
Maar van mijn leraar op school leerde ik dat het "echte" Engels toch in Engeland wordt gesproken.
Amerikaans Engels vond hij maar niks.

Sinds wij zelf naar de VS gaan weet ik wel beter, heerlijk dat Amerikaanse Engels.

Hans
#6 - 04-04-2008, 20:11 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Meresankh

Gelukkig weten we allebei dat het 'echte Engels' niet gebonden is aan een land of cultuur!  8)
Brits is net zo goed als Amerikaans een accent! Het Amerikaans van tegenwoordig ligt trouwens
dichterbij het 'oude, echte Engels' van vroeger dan het Britse van nu!  8)

Zelf vind ik Brits ook geweldig (zo lekker 'posh'), maar Amerikaans ligt ook lekker in het gehoor!  :)
#7 - 08-04-2008, 15:02 uur

Going to Maryland - September till November!

arizona

...kwestie van smaak, net als chewing-gum.
Chewing gum English, zei mijn leraar Engels. Onzin, ben zelf daarom maar leelrkr. Engels geworden.
Mijn accent: Schots.

Off-topic nu, sorry.
Have fun (internationaal)
A.
#8 - 08-04-2008, 19:54 uur

Pieter79

Het Amerikaans accent heb ik altijd al mooier gevonden dan het Britse accent. Maar ieder z'n smaak...
Mij geeft het trouwens ook altijd een goed gevoel als het ticket weer geboekt is :)

Gr. Pieter
#9 - 08-04-2008, 21:51 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15