Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kamperen

Discussie gestart

Vegas

Ik had ook het plan om in een tent te gaan kamperen de volgende keer.
Reistijd is half mei / begin juni.
Yellowstone en Glacier  en Rocky Mountains Park lijkt me geweldig per tent.
Lees alleen dat het 's-nacht erg koud kan worden.

Welke periode was je in Yellowstone Ceetje?
Als het al 4, nogwat graden wordt in de zomer zal het in mei/juni wel helemaal erg koud zijn.

Ik wilde een tent meenemen, maar lees dus dat daar kopen veel goedkoper is?

Ga direct eens op de walmart site kijken.
#16 - 26-08-2005, 21:58 uur

ceetje

Wij waren eind juli in Yellowstone en toen was het 's nachts/'s morgens zo koud. Dus in mei/juni: nog kouder? Overigens na Yellowstone zijn we naar Grant Teton gegaan en daar was het aanmerkelijk warmer: zo'n 11 graden. En Grant Teton ligt vlakbij Yellowstone. Vond het wel onvergetelijk hoor! In de supermarkt zelf hebben ze nog veel meer keuze dan op internet. Wij hadden een hele zware tent dus meenemen was geen optie, maar onze nieuwe, kleine, lichtgewicht walmarttent gaat de volgende keer wel gewoon mee hoor!
#17 - 27-08-2005, 19:47 uur

Hans B

Hallo beste mensen,
over temperaturen gesproken ik kom er net weg en kampeer in mijn eigen RV. De nachten in Yellowstone 17/18/19 augustus waren al bijna rond het vriespunt. Vergeet niet dat je op 2000+meter hoogte zit, en dat koelt wel af.
Ben er enkele jaren geleden ook eens half mei geweest, toen lag het sneeuw nog 3 meter hoog (de doorgaande weg was net vrijgemaakt) en het Y.Lake was nog helemaal bevroren.
Kamperen in tentjes ?o?k?e?, maar denk aan een iglo als slaapzak.
groeten, Hans
#18 - 30-08-2005, 19:33 uur
« Laatst bewerkt op: 30-08-2005, 19:34 uur door Hans B »
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Vegas

OK, ik ben overtuigd.
Geen tent, maar een lekker motelletje dan maar.
#19 - 30-08-2005, 20:28 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15