Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Korting op vliegtickets VS

Discussie gestart

UStudy

Sinds kort kun je met korting vliegtickets naar de VS kopen via www.vliegtarieven.nl. Klik op de balk rechtsonder "Check alle vliegtarieven!" en vul op het boekingsformulier bij kadobon code in: "ustudy". Hiermee ontvang je direct een korting van 10 euro per persoon per ticket. De korting wordt gegeven op alle vluchten vanuit Amsterdam en Brussel naar de VS. Ongeacht vliegmaatschappij, klasse, bestemming en route. Is misschien niet veel korting, maar scheelt toch altijd weer. Als veel mensen deze kadobon code gebruiken, wordt de korting vanaf volgend jaar verhoogd.
#1 - 30-04-2007, 22:56 uur
Studeren in de VS? www.ustudy.nl

Anouk

Bedankt! Ik zal het onthouden wink
#2 - 01-05-2007, 08:39 uur

Jez

Goeie tip! Maarreh, vragen ze dan niet naar die "kadobon"?
#3 - 01-05-2007, 23:27 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

UStudy

Nee, het is geen fysieke kadobon, maar in de vorm van een kadobon code die ik je hierbij dus heb gegeven.
#4 - 04-05-2007, 12:11 uur
Studeren in de VS? www.ustudy.nl

Mr-Leo


ned in MO

Ruikt een beetje naar reclame
#6 - 04-05-2007, 17:16 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Jez

En wat is jou voordeel als we jou naam als cadeau code opgeven? :)

Soms, heel soms, doen mensen iets om een ander te helpen en/of plezieren. Zonder er zelf voordeel bij te hebben...........
 ;)
#7 - 04-05-2007, 18:21 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

UStudy

En wat is jou voordeel als we jou naam als cadeau code opgeven? :)

Dit is een korting die ik voor mijn eigen klanten had bedongen bij de reisorganisatie achter de site vliegtarieven.nl. Ik had hierover eerst contact met United Airlines zelf, maar die verwezen mij naar deze reisorganisatie door. Bleek dat ik die korting dus ook aan andere geinteresseerden mocht doorgeven. Dus wie dit gebaar waardeert, mag de code van mij gebruiken.
#8 - 05-05-2007, 22:23 uur
« Laatst bewerkt op: 05-05-2007, 22:26 uur door UStudy »
Studeren in de VS? www.ustudy.nl

Jez

Ustudy, hartelijk dank voor de tip! Ik heb er gisteren gebruik van gemaakt; toch leuk, want daarmee
heb ik de reserveringskosten "betaald". Nogmaals, thanks!  dansbanaan dansbanaan dansbanaan
#9 - 14-05-2007, 21:48 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dusza

Ik heb er gisteren gebruik van gemaakt;
Ik veronderstel dat de trip naar Amerika gaat? Naar waar juist, en wanneer?

Edit: Ik ben even gaan zoeken, en heb het gevonden:
http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=1918.msg59651#msg59651
Leuk! Kunnen we nadien weer schitterende foto's van je gaan bewonderen!
#10 - 15-05-2007, 08:40 uur
« Laatst bewerkt op: 15-05-2007, 08:42 uur door Dusza »

UStudy

Ustudy, hartelijk dank voor de tip! Ik heb er gisteren gebruik van gemaakt; toch leuk, want daarmee
heb ik de reserveringskosten "betaald". Nogmaals, thanks!  dansbanaan dansbanaan dansbanaan

Graag gedaan, Jez!
#11 - 15-05-2007, 19:32 uur
Studeren in de VS? www.ustudy.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15