Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Laptop Mee??

Discussie gestart

Melody

Ik had even een vraagje..

Wij gaan in September 4 weken naar USA, maar omdat wij  van plan zijn veel foto's te nemen
wouden wij de laptop meenemen om de foto in opteslaan, en ook om onze reis site bij te houden,
Maar is het verstandig om de laptop mee te nemen? En hoe veilig is het
#1 - 18-05-2008, 15:52 uur

hdeweert

hallo
Of het verstandig is weet ik niet maar in Amerika is het even veilig als in Nederland.
Als je behoefte hebt om hem mee te nemen moet je het doen. Er zijn mensen die er
niet buiten kunnen en er zijn mensen die hun laptop thuis laten en hun foto’s ter plekke
op een cd laten branden en zich een paar extra geheugen kaartjes aanschaffen.
Veel hotels beschikken over een pc waar de gasten mee het internet op kunnen.

Harm
#2 - 18-05-2008, 17:26 uur

arizona

Ik neem m'n laptop altijd mee behalve wanneer ik fiets of zeil.
Zo ontzettend handig, wat je al noemt: de reis-site, emails. Maar ook instant-info over wegen, weer, hotelreserveringen of -annuleringen.
Behalve als je alles tot achter de komma hebt voorbereid.
Maar dan nog: is er ergens een kink in de kabel dan kun je makkelijk oplossingen zoeken.

Arie

http://www.usarie.reismee.nl


Geen plaats voor een laptop

#3 - 18-05-2008, 18:54 uur

Bakvet

Wat zat er in die bidon?  ???
#4 - 18-05-2008, 21:07 uur

Baia

Een laptop, die vuile eekhoorn probeert hem te stelen!
#5 - 18-05-2008, 21:33 uur

arizona

Wat er in die bidon zat?
Een zoetig drankje, waarvan ik de naam bij het downloaden uit de pet fles vergeten ben.
Na enig googlen (toch handig zo'n laptop): vond ik dat het Sprite moest zijn, de lievelingsdrank van deze 'squirrel', die nog even een pet animal dreigde te worden. Ze zocht een slaapplaats op mijn mobielhome. Maar na een uurtje zag ze het op deze mini RV niet meer zitten
A.

pet animal-in-spe
#6 - 19-05-2008, 14:04 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15