Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Last minute vliegtickets

Discussie gestart

marleencolorado

Wie kan mij helpen? Heeft iemand ervaring met last minute tickets naar de VS? Ik bedoel met last minute niet de standaard last minute aanbiedingen maar bijv. als er een stoel vrij is over twee dagen.

Ik heb al eens met KLM gebeld en zij doen hier niet aan. Ik vroeg mij af of het eigenlijk uberhaupt wel mogelijk is.

Het zit zo. Mijn vriend woont in Colorado en elke keer als ik hem bezoek dan boek ik gewoon een ticket ver van te voren omdat ik tussen een bepaald tijd kan reizen. Deze zomer heb ik echter veel vrije tijd en het maakt mij dus niet uit of ik nu maandag vlieg of donderdag. Ik wil dus graag weten of het mogelijk is een vliegtuigmaatschappij te bellen om te vragen of er binnen 3 dagen een plekje is. En zou dit goedkoper zijn? Want dat is het belangrijkste, als het net zo duur is boek ik mijn ticket nu gewoon al. Ik vlieg naar Denver en zou dus zoiezo al een keer over moeten stappen.

Heeft iemand dit wel eens gedaan of weet je een maatschappij die dit doet?

Marleen
#1 - 18-05-2006, 08:44 uur
Begonnen met een super leuke baan hier in Edwards, CO. Helemaal happy met mijn hubby

Jez

Hoi Marleen,

Je hebt het over standby-tickets. Voorzover ik weet (but correct me if I'm wrong) is zo'n ticket voorbehouden voor luchtvaartpersoneel en diens familie & vrienden. Wij hebben bijv. een vriend die bij American Airlines werkt, en die kan ons op zijn gastenlijst zetten. Je reist dan first class voor een economy tarief. Tenminste, bij AA, maar dat kan misschien per luchtvaartmaatschappij verschillen. Goedkoper is het dus niet, comfortabeler wel. We hebben een topic over standby vliegen; misschien heb je daar nog iets aan.

Groetjes, Jez
#2 - 18-05-2006, 09:12 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

marleencolorado

Bedankt! Ja idd standby tickets, je kan nog wel eens gelijk hebben. Ik had het topic daarover al eens gelezen. Ik denk dat ik Schiphol daarover eens ga bellen die weten het vast.

Marleen
#3 - 18-05-2006, 12:42 uur
Begonnen met een super leuke baan hier in Edwards, CO. Helemaal happy met mijn hubby

Ebelix

Ik weet zeker dat Schiphol je niet kan helpen. Ik raad je aan om alle maatschappijen die op Amerika vliegen te bellen en hun vragen of ze stand by tickets verkopen of dat ze gereduceerde tarieven hebben op de dag van vertrek zelf.

Hou er ook rekening mee dat wanneer de bouwvak begint de toestellen voor meer dan 90% zijn volgeboekt. De maatschappijen doen dan zeker niet aan last last minute pricing.
#4 - 19-05-2006, 17:08 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

marleencolorado

Dank je wel voor de tips. Ik ben van plan om begin september te vliegen.
#5 - 19-05-2006, 18:32 uur
Begonnen met een super leuke baan hier in Edwards, CO. Helemaal happy met mijn hubby

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15