Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Maak een map met de staten die je reeds bezocht

Discussie gestart

Dusza

Ik weet dat er verschillende tools bestaan om kaartjes aan te maken met de staten die je reeds bezocht hebt. Dit vond ik in ieder geval ook een leuke én gemakkelijke: http://douweosinga.com/projects/visitedstates
Kan je helpen om een zicht te krijgen over welke volgende reizen je nog gaat ondernemen!

Wat mij betreft, is er nog héél veel werk aan de winkel:









#1 - 05-06-2006, 12:25 uur

Jez

Hee, wat leuk! Ga er meteen mee aan de slag om ze in mijn website te plaatsen  ;)
Want dit is onze "score" tot nu:



In september komen er nog 2 bij (Ohio en West Virginia). Maar als al mijn plannen uitkomen dan ziet het er in 2009 ( ;D ;D ;D) zó uit:



En dan zijn we er nog steeds niet.........
#2 - 05-06-2006, 12:43 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

Leuk!

Voor mij geldt dit:


Maar na dit jaar ( trip in augustus & begin oktober) dit:


Wordt al wat, maar nog lang niet genoeg  :)

#3 - 05-06-2006, 12:50 uur

MiamiHeat

Bijna op de helft...nu maar eens naar het noorden gaan haha

#4 - 05-06-2006, 13:16 uur

Mrjn



 
Ik geloof dat we toch maar binnenkort eens naar Kentucky moeten afreizen, dit staat een beetje stom  :D
#5 - 05-06-2006, 14:35 uur
« Laatst bewerkt op: 05-06-2006, 14:37 uur door Mrjn »

Wop


Ik geloof dat we toch maar binnenkort eens naar Kentucky moeten afreizen, dit staat een beetje stom  :D


Tja, Als ik de staten waar ik alleen een tussenlanding heb gehad ook nog toevoeg staat het nog veel vreemder  :D, maar die tel ik niet mee...
#6 - 05-06-2006, 14:39 uur

kevertje

Ik tel de tussenlanding op Cincinatti maar niet mee. DIt is wat we nu de lijst is:




Maar sept/okt komen er nog wel wat bij :)
#7 - 05-06-2006, 20:24 uur

dutch_in_seattle

Dit is mijn kaart:

http://www.dutchoutpost.net/states.gif

Ron (in Seattle, WA)
www.dutchavenue.com
#8 - 05-06-2006, 20:25 uur

Bakvet

Nieuw!
Alle staten waar ik minimaal een dag en nacht verbleef.



31 bezocht, nog veel te gaan. Ben er totaal 57 weken op vakantie geweest. 8)

Een edit, ruim 15 jaar later: al jaren geleden heb ik nummer 50 bijgeschreven. Om het aantrekkelijk te houden om "staten te verzamelen" heb ik mijn eis ooit aangepast naar "minimaal 2 dagen en nachten verblijven in de staat". Dat mocht dan eventueel twee dagen na elkaar zijn, of het kon een reden zijn om een staat nog een tweede keer te bezoeken.

Nu mis ik alleen nog mijn tweede dag/nacht in North Dakota. Ben er wel tot twee keer toe relatief dicht in de buurt geweest, maar ik vond het dan toch niet de moeite waard om er hele dagen aan te gaan besteden om er heen te reizen (en weer terug). Het zou anders geweest zijn als "het weer" gewoon goed was, maar ik ga niet ergens heen als de kans op slecht weer daar groot is. Ben nu wel een trip aan het plannen waarin North Dakota op een 'natuurlijke manier' wordt aangedaan, gewoon als onderdeel van een O-vormige, of een cijfer 8-vormige roadtrip.
#9 - 05-06-2006, 20:55 uur
« Laatst bewerkt op: 12-09-2023, 17:28 uur door Bakvet »

Jez

@ Wop: het lijkt erop dat jullie in oktober precies gaan doen wat ik voor volgend jaar van plan ben!
Ben dus heel benieuwd naar jullie avonturen in Montana, de Dakota's en Wyoming.........
#10 - 05-06-2006, 21:31 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

@ Wop: het lijkt erop dat jullie in oktober precies gaan doen wat ik voor volgend jaar van plan ben!
Ben dus heel benieuwd naar jullie avonturen in Montana, de Dakota's en Wyoming.........

We zullen gaan proberen een uitgebreid verslag bij te houden en deze te publiceren op de site...
Nog even geduld dus ....  :)
#11 - 05-06-2006, 21:35 uur

Jez

We zullen gaan proberen een uitgebreid verslag bij te houden en deze te publiceren op de site...

Zal ik anders mee, voor de foto's en het verslag; kunnen jullie je met andere zaken bezig houden........  :hilarious:
#12 - 05-06-2006, 21:39 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Hans B

De door mij bezochte starten van de V.S.
Ik zou ook nog enkele Canadeese provincies kunnen toevoegen.
Hopelijk volgend jaar nog een nieuwe staat : Alaska.


Ik krijg het plaatje maar niet op het scherm. ny-angry
Hans.

edit Wop: Hans zet de url van het plaatjes tussen de IMG tags. Boven je bericht ( als je je bericht typt) tweede rij tweede plaatje van links
#13 - 05-06-2006, 22:29 uur
« Laatst bewerkt op: 06-06-2006, 08:50 uur door Wop »
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Skydriver

Leuk!!! Ik doe ook mee!
#14 - 05-06-2006, 23:06 uur
The USA....What else?

ikkedus

Ik zit nu in El Paso,TX. Dat brengt het totaal (met New Mexico vorige- en volgende week) op 34 staten (en DC).
Nog 16 te gaan... ;)

#15 - 06-06-2006, 03:56 uur
Nu ook de foto's van 2005 op:
http://community.webshots.com/user/ikkedus2

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15