Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mag ik een oproep doen ? Update met foto's

Discussie gestart

Lena

Hallo allemaal!

Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk al weten, zullen mijn vriend en ik deze zomer in Las Vegas in het huwelijksbootje stappen. Ik bedank al iedereen die ons tips heeft gegeven over het goede verloop hiervan...

Toch zou ik graag een oproep doen aan de romantische zielen onder jullie die ook nog eens toevallig in Vegas verblijven op 2 augustus...
Zou er iemand onze ceremonie willen bijwonen en een aantal foto's nemen van ons twee?

Laat maar van jullie horen!!

Bedankt

Lena
#1 - 19-02-2006, 13:50 uur
« Laatst bewerkt op: 11-08-2006, 00:09 uur door Lena »



usaxtreme

heel tof dat je dat aanbied Lena!
Helaas ben ik dan niet in de V.S.
bedankt voor je uitnodiging  ;)
#2 - 19-02-2006, 23:38 uur

Chiefram

Zonder dollen, zet mij maar op de lijst! Ik zit 1x per maand in Vegas en ben vrij mijn eigen schema in te vullen qua dagen en tijden, dus met een beetje geluk kan ik de datum op jullie gewenste datum laten vallen. Hou me op de hoogte, want tegen die tijd ben ik het weer vergeten.

 ;) :)
#3 - 20-02-2006, 21:11 uur

Njit

Toch zou ik graag een oproep doen aan de romantische zielen onder jullie die ook nog eens toevallig in Vegas verblijven op 2 augustus...
Zou er iemand onze ceremonie willen bijwonen en een aantal foto's nemen van ons twee?

Er liepen in Vegas inderdaad veel pasgetrouwde stelletjes rond die op zoek waren naar iemand die een foto van hun kon maken :)
#4 - 20-02-2006, 22:02 uur

Dusza

Zonder dollen, zet mij maar op de lijst!

En dan moet je de foto's natuurlijk onmiddellijk op je blog zetten, Chief!
#5 - 20-02-2006, 22:59 uur

Elm

Hoi Lena,

Wat een leuk idee, helaas zitten wij 2 maanden eerder in Las Vegas............. :(
Maar je hebt in elk geval al 1 persoon gevonden die komt nu hopen dat er nog meer zich melden

groetjes
Elma
#6 - 20-02-2006, 23:12 uur

Poison ArroW

Zonder dollen, zet mij maar op de lijst! Ik zit 1x per maand in Vegas en ben vrij mijn eigen schema in te vullen qua dagen en tijden, dus met een beetje geluk kan ik de datum op jullie gewenste datum laten vallen. Hou me op de hoogte, want tegen die tijd ben ik het weer vergeten.

 ;) :)
chief is the guru die voor iedereen klaar staat  2006-01 hail!
#7 - 21-02-2006, 00:31 uur

Lena

Hallo!

Bedankt, Chiefram! Wij stellen dit heel erg op prijs!
Enne.. ik hou je zeker en vast op de hoogte! Te gek! Hopelijk melden er zich nog mensen  ;)

Thanx!!

Lena
#8 - 21-02-2006, 16:42 uur
« Laatst bewerkt op: 21-02-2006, 16:46 uur door Lena »



Maya (de Bij)

Hallo Lena,

Man, zoon (13) en dochter (11) en ik gaan dit jaar voor het eerst naar de USA. Onze route in het kort: San Fransisco - Yosemite -  Sequioa/Kings - Death Valley - Las Vegas - Zion - Bryce - Grand Canyon - Williams - Blythe - Los Angeles.

Tijdens het samenstellen van de reis hebben wij dankbaar gebruik gemaakt van de informatie die wij op dit forum hebben gevonden. Ik vond het nu eens tijd om lid te worden en mij voor te stellen.

Op 1 en 2 augustus zitten wij in Las Vegas (CircusCircus) en het lijkt ons erg leuk om bij de ceremonie aanwezig te mogen zijn en natuurlijk willen wij dan foto's maken.

Tegen die tijd wisselen we wel meer informatie uit.
Maya
#9 - 26-02-2006, 09:43 uur

Chiefram

Wow, zo wordt het nog eens een hele drukke bruiloft in Vegas!

:-)
#10 - 26-02-2006, 16:19 uur

thornberrys

Wow, zo wordt het nog eens een hele drukke bruiloft in Vegas!

:-)


Ik heb zelfs van horen zeggen,dat Bush die dag in Las Vegas aanwezig zal zyn  2006-20
#11 - 26-02-2006, 17:48 uur

Chiefram

Haha, dan kan Bush misschien de foto's maken! LOL! Dat zou wat zijn, trouwfoto's met Bush er bij... Kan het Amerikaanser? LOL!
#12 - 26-02-2006, 18:20 uur

lilianne

wat jammer nou helaas vertrek ik op 1 augustus weer op weg naar bryce,

gr lilianne
#13 - 26-02-2006, 22:25 uur

@nn@

Hoi Lena,

wij, gezin met 3 kids zijn ook in Los Vegas, dus als je nog taart over hebt ........... 2006-10

Nee hoor, zonder dollen, wij zouden het leuk vinden om daar bij te zijn en ja we zitten daar inderdaad op 1, 2 en 3 augustus, vermoedelijk in Circus Circus. Foto's maken kunnen we ook errrug goed!!!!

groetjes @nn@
#14 - 27-02-2006, 19:11 uur

Jez

Als dat zo door gaat, dan staat daar straks 1 bruidspaar en 26 fotografen; gaan ze vast denken dat jullie celebs zijn  ;)  ;D ;D ;D
Geweldig zoveel mensen zich aanbieden!
#15 - 27-02-2006, 19:35 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15