Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mammoth Cave NP, Kentucky

Discussie gestart

Jez

Wie is er wel eens in het Mammoth Cave NP geweest? Ik zou graag willen weten of je er veel moet lopen om de goodies te zien? Mijn man kan nl niet ver/lang lopen, dus weet ik niet of we het wel/niet in onze reisplannen moet opnemen.
#1 - 29-10-2004, 00:24 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dutch

Hallo,

Wij zijn vorig jaar in de caves geweest, en ik moet zeggen dat het heel mooi is om te zien. Het is ook niet echt ver lopen, alleen wel heel zwaar, vooral omdat je veel trappen af moet, en de gangen heel smal zijn. Mijn vrouw heeft een kunstheup en vond het goed te doen. Maar ik kan natuurlijk niet beoordelen of jouw man dit ook zou kunnen. De totale tocht duurt ongeveer 1,5 uur en je stopt onderweg verschillende keren voor uitleg enzo. Hij zal in ieder geval goed trap op en af moeten kunnen.
#2 - 12-12-2004, 02:46 uur
There's no substitute for cubic inches

Jez

Dank je, Dutch. Nee, traplopen is een probleem, dus wij zullen de Caves maar overslaan. Ach, er blijven genoeg mooie dingen over!
#3 - 13-12-2004, 17:32 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Evi

Ik zou er niet heengaan als je niet zo goed te been bent, de gidsen zeggen dat ook op voorhand. Het zijn lange wandelingen en smalle openingen.
#4 - 16-03-2010, 00:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15