Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mensen die op Summercamp gaan in 2006

Discussie gestart

poepiecool

Hallo,

Ik ga waarschijnlijk op summercamp in Amerika in de zomer van 2006. Dit summercamp zal zijn met geestelijk en lichamelijk gehandicapten. Zijn er mensen die dit jaar gaan of misschien volgend jaar?? laat het maar weten. Misschien is het leuk om ervaringen en voorbereidingen samen te treffen.

Liefs Lisette
#1 - 23-05-2005, 20:59 uur

JDenalane

Is dit via activity international Lisette?
#2 - 19-09-2005, 14:08 uur

Mark

Is dit via activity international Lisette?

Als dat het geval is zou ik niet rekenen op enig support vanuit Activity International.
Ik heb zelf een nogal slechte ervaring met hun  :(
#3 - 30-12-2005, 16:48 uur

Gian

Het lijkt mij ook super om een een periode te verblijven en helpen op een Summercamp.
Heb al een beetje zitten rondkijken, wat er allemaal mogelijk is, persoonlijk denk ik niet
dat een geestelijk gehandicapten Summer camp iets voor mij is, maar met gehandicapten werken lijkt me
wel heel erg leuk.
#4 - 06-01-2006, 15:01 uur

JDenalane

Wat mankeerder eraan Activity International dan Mark?
Zat zelf namelijk te overwegen om het via hun te regelen..
#5 - 04-03-2006, 20:56 uur

bgroeneveld

Kan een zomerkamp in de VS van harte aanbevelen. Ben in 1971 twee maanden in de Pocono Mountains in Pennsylvania geweest in een gewoon kamp, met gewone kinderen. Een hele ervaring. Heb daar leren schreeuwen in het Engels, want soms is het zo belangrijr dat je wat roept om een kind te beschermen, dat je je fouten vergeet.

Er werden daarna reisjes georganiseerd, maar ik ben gewoon op m'n eentje een maand door de VS getrokken met de bus (ze hadden indertijd een speciaal biljet voor buitenlanders, Greyhoudn heeft dat misschien nog). New York, Chicago, Minneapolis (waar ik 23 jaar later naast ging wonen, in St. Paul), Seattle, San Francisco (onze Amerikaanse uitwisselingsstudent bezoeken) en toen weer terug. Iets wat je maar een keer doet!

Een tijd lang nog wat contacten onderhouden, maar dat is verwaterd. Heb gewoon nieuew vrienden gemaakt, toen ik in de VS terug kwam (gaat erg makkelijk in New York, iedereen is daar van elders).
#6 - 06-03-2006, 06:12 uur

Kobie

Wat mankeerder eraan Activity International dan Mark?
Zat zelf namelijk te overwegen om het via hun te regelen..
Ik heb ook ervaring met activity Intenational, maar dan in Zuid Afrika. Ik hoor veel negatieve ervaringen, en niet alleen op dit forum. Maar feit is dat Activity een link is tussen het land waar je naar toe gaat (de organisatie daar) en Nederland. Zodra je daar dus aankomt trekt Activity International zijn handen ervan af en moet je het zelf zien te rooien, met hulp van de oranisatie ter plekke. Als dat werkt voor je, is het een prima organisatie, als je behoefte hebt aan meer ondersteuning dan tref je het inderdaad niet. Mijn persoonlijke mening, ik had meer contact gewild omdat ik met werk opgescheept zat wat ik niet leuk vond, maar was uiteindelijk  gelukkig assertief genoeg om de plaatstelijke organisatie tegengas te geven. Jammer dat niet iedereen die vaardigheden heeft in het begin en je dus veel tijd kunt verliezen.
#7 - 06-03-2006, 20:39 uur

JDenalane

als ik zoiets als dat van bgroenveld lees denk ik .. 'wat doe ik hier nog..'
#8 - 08-03-2006, 15:38 uur

witness

Hoi!

Ik heb zaterdag mijn toelatingsgesprek bij CCUSA. Zie er niet tegenop, heb er wel vertrouwen in. Als het goed gaat ga ik deze zomer dus 3 maanden naar de VS. Moet nog kijken wat ik in de twee weken na afloop van het camp ga doen, maar dat ligt eraan waar in de VS ik zit.

#9 - 06-04-2006, 14:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15