Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Monterey Bay Aquarium

Discussie gestart

Lou

Heeft er iemand ervaring met deze atrraktie?
Zijn er in augustus lange wachttijden (rond het middaguur)?
Is parkeren er gemakkelijk?
Zijn er goedkope tiketten te verkrijgen?
#1 - 02-06-2006, 23:58 uur

ceetje

Hoi! 8 jaar geleden zijn wij in dit fantastisch mooie aquarium geweest; qua parkeren kan ik me  er niets  van herinneren, dus zal het geen problemen opgeleverd hebben en de toegangsprijs is stevig, maar ik vond het zeker de moeite waard. Het aaien van een zeekomkommer is toch wel een belevenis die je nooit vergeet  ;D En de school met haringen is adembenemend mooi (echt!). Monterey zelf is ook leuk om door te lopen. Veel plezier!
#2 - 03-06-2006, 09:26 uur

MiamiHeat

Wij zijn er twee keer geweest....echt een MUST DO...........tis echt prachtig
#3 - 03-06-2006, 11:22 uur

Hans B

Hallo Lou,
wij zijn er in 2001 (9 juli) geweest, echt super om te zijn. In mijn uitgaven heb ik staan dat wij destijds $47,80 hebben betaald (2 volw 2 kind). Wij waren er 's ochtendsvroeg en konden zelfs met onze camper (foto) in dezelfde straat op 100 meter parkeren, kostte toen dacht ik $ 1 per uur. Met ons 'slagschip' hadden wij wel twee plekken nodig. Wij zijn er 4 uurtjes geweest.
veel plezier, Hans.
#4 - 03-06-2006, 15:39 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

PetraVS

Wij zijn er vorig jaar geweest en net als de anderen waren we er erg enthousiast over, ondanks dat we hier in Baltimore ook een prachtig aquarium hebben.  Het aquarium in Monterey is uniek. 
#5 - 04-06-2006, 15:51 uur

payday

Wij zijn vorig jaar augustus geweest.
Inderdaad erg mooi.
Parkeren was geen probleem. We stonden in een grote parkeergarage vlak bij.
Wat ik kan me nog wel kan herinneren waren de grote files rond een uur of vijf, Montery uit.
#6 - 07-06-2006, 21:52 uur

BbimmerR

Ja zeker doen, wij zijn er vorig jaar maart geweest. Was best druk, maar je kon genoeg zien.
5-10 minuten er vandaan staat een parkeergarage (moet je wel voor betalen).
#7 - 08-06-2006, 11:17 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15