Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

muziek

Discussie gestart

wippelgem

wij gaan een toer doen denver - denver met tussenstops in great sand dunes, monument valley, arches, las vegas, lake tahoe, bonneville salt flats, salt lake city, grand teton, yellowstone, devils tower, mount rushmore, crazy horse en rocky mountains national park.
We hebben al wat muziek bijeen zitten zoeken om nadien als achtergrond op ons reisfilmpje te plakken maar we hebben nog muziek tekort.
 2006-05
Iemand een idee?
#1 - 07-05-2006, 13:50 uur
« Laatst bewerkt op: 07-05-2006, 14:56 uur door wippelgem »
2000 New York - Washington
2002 rondreis Westen
2006 rondreis Mid-West
2007 rondreis Florida

Jez

Ik heb een déja-vu............. Ik ga even voor je zoeken, WIppelggem, want volgens mij is deze vraag al eens gesteld.

Ah, gevonden: Filmmuziek

Hoeplijk kom je hier al wat verder mee, en anders horen we het wel!
#2 - 07-05-2006, 15:21 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Lena

Het hangt er van af welke muziek je precies wil...
Wij hebben ook het een en het ander samen gezocht. Het gaat hem dan voornamelijk om nummers die iets te maken hebben met Amerika.(Titel, tekst,...) Ze zijn wel niet altijd geschikt om als achtergrondmuziek te gebruiken...

Zoals deze:

Viva Las Vegas (Elvis)
America ( de meest gekende track uit West Side Story)
American pie (Don Mclean  - Madonna)
Country Roads - John Denver
Letter from America - The Proclaimers


En alle muziek van de Beach Boys en de Dire Straits. Die klinken echt leuk op zo'n film denk ik. Hoewel, de Beach boys is misschien interessanter als je richting California trekt.
Als achtergrondmuziek is ook de themesong van Band of brothers heel mooi. Of die van American beauty.


Groetjes,

Lena
#3 - 08-05-2006, 17:21 uur



wippelgem




Viva Las Vegas (Elvis)
America ( de meest gekende track uit West Side Story)
American pie (Don Mclean  - Madonna)
Country Roads - John Denver
Letter from America - The Proclaimers


En alle muziek van de Beach Boys en de Dire Straits. Die klinken echt leuk op zo'n film denk ik. Hoewel, de Beach boys is misschien interessanter als je richting California trekt.
Als achtergrondmuziek is ook de themesong van Band of brothers heel mooi. Of die van American beauty.


Hey Lena,

wij hadden ook al aan j denver en elvis gedacht, ook muziek van dances with wolves, within temtation, forrest fump...
wel een paar leuke ideën van band of brothers, american beauty, american pie (maar dan de originele versie want die van madonna vind ik maar niets) en america vanuit west side story!!!

tnx voor de tips

btw als je nog geen stekkeromschakelaar hebt (of hoe noem je dat) kunnen we tussen onze reizen nog eens afspreken om je die te geven hoor!!!

groetjes!!!

wippelgem

btw nog 26 dagen!!!
#4 - 08-05-2006, 20:38 uur
2000 New York - Washington
2002 rondreis Westen
2006 rondreis Mid-West
2007 rondreis Florida

wippelgem

Ik heb een déja-vu............. Ik ga even voor je zoeken, WIppelggem, want volgens mij is deze vraag al eens gesteld.

Ah, gevonden: Filmmuziek

Hoeplijk kom je hier al wat verder mee, en anders horen we het wel!

Hey,

bedankt voor de link want ik had dat ook al ergens gezien maar vond het echt niet meer weer!!!
#5 - 08-05-2006, 20:38 uur
2000 New York - Washington
2002 rondreis Westen
2006 rondreis Mid-West
2007 rondreis Florida

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15