Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Naar het Zuiden, wat te doen ???

Discussie gestart

vato

Ben vandaag naar het reisburo geweest om te vragen hoe de vlag erbij hangt.
Volgens de huidige planning zijn wij van plan om op 13 oktober vanaf vliegveld Atlanta naar New Orleans (dit kunnen we dus vergeten) via Clarksdale naar Memphis en Nashville te reizen.

Maar heb gehoord/gelezen dat de mensen die hun gebied hebben moeten verlaten in de hotels/motels rondom het getroffen gebied wonen, en dit nog een tijd kan duren.....
#1 - 01-09-2005, 20:17 uur

Mississippi

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik kom op 13 Oktober in Memphis aan en heb verder nog niets geregeld. Als je bijvoorbeeld een Best Western hotel wil boeken via internet lijkt het vooralsnog geen probleem. Helaas blijkt dat je daar ook nog steeds een hotel in het French Quarter in New Orleans kan boeken in die periode.
  ???
Afwachten maar tot deze sites zijn bijgewerkt.
#2 - 04-09-2005, 11:56 uur

Jez

Ik heb zo'n vermoeden dat het voor de hotels in New Orleans en omgeving momenteel geen prioriteit heeft om hun websites bij te werken.........
#3 - 04-09-2005, 13:05 uur
« Laatst bewerkt op: 04-09-2005, 13:05 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mississippi

Ik heb zo'n vermoeden dat het voor de hotels in New Orleans en omgeving momenteel geen prioriteit heeft om hun websites bij te werken.........

Best Western heeft een centraal reserverings systeem.
Dat staat waarschijnlijk niet in New Orleans  ;)
#4 - 04-09-2005, 14:00 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15