Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Disney Tickets

Discussie gestart

Wop

Waar halen jullie je (goedkopere) Disney Tickets?
#1 - 28-11-2016, 09:46 uur

Hans B

Wordt lastig, ik heb even gezocht, man wat zijn die tickets prijzig.
Je zou je zoekslag kunnen beginnen met Disney discount tickets of zoiets ....
Ik heb geen specifiek adres.
#2 - 28-11-2016, 12:04 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Wop

Ja, echte he.

Ik ken wel https://www.undercovertourist.com/ , maar dat scheelt een Dollar ofzo.

We willen eigenlijk naar Animal Kingdom eventueel i.c.m. een Disney Waterpark.

AK tickets zijn $97 (maal vier personen) . Via de officiele disney site kan je voor ong $50,- pp beide waterparken (Typhoon Lagoon & Blizzard Beach ) aan toevoegen. Zou je rond de $700 voor 4p uitkomen.  En dat is best veel  ::) Maar wel een stuk goedkoper als dan je die drie apart zou aanschaffen.
#3 - 28-11-2016, 13:04 uur

Cees A

In Orlando struikel je over de ticketbooths die gratis Disneytickets weggeven in ruil voor het bijwonen van een timesharepromotie.
Is dat niks voor jou ?
Je moet wel anderhalf uur sterk in je schoenen staan tegenover professionele timeshare verkopers.
Anders ben je straks niet alleen de gelukkige eigenaar van een paar gratis tickets, maar tevens van een duur timeshare appartement.   ;D
Zie artikel in USA Today:  http://traveltips.usatoday.com/discount-tickets-disney-world-10736.html
Voor diverse mogelijkheden google maar eens op: "free orlando disney tickets timeshare" of iets dergelijks.

Iemand die ooit zo'n promotie bijwoonde gaf de tip om altijd met eigen auto naar zo'n promotie te gaan en niet met de aangeboden "free shuttle"
Kun je tenminste weggaan wanneer je zelf wil.

Disclaimer: Ben zelf absoluut geen Disney fan en heb dus persoonlijk geen ervaring met bovenstaande.   innocent
#4 - 28-11-2016, 15:11 uur

Wop

In Orlando struikel je over de ticketbooths die gratis Disneytickets weggeven in ruil voor het bijwonen van een timesharepromotie.
Is dat niks voor jou ?


Uh,.. Inderdaad niks voor mij ;-)  Sterk in mijn schoenen sta ik wel hoor, kan heel makkelijk nee zeggen ;-)  Als het 400$ oplevert is het wel de moeite ;-)

Citaat
Iemand die ooit zo'n promotie bijwoonde gaf de tip om altijd met eigen auto naar zo'n promotie te gaan en niet met de aangeboden "free shuttle"
Kun je tenminste weggaan wanneer je zelf wil.

Dat is in ieder geval wel een goede tip!
#5 - 28-11-2016, 18:08 uur

Cees A

Uh,.. Inderdaad niks voor mij   
Oké,   nee dus   ???

Sterk in mijn schoenen sta ik wel hoor, kan heel makkelijk nee zeggen 
Jaja, dat zeg ik,  nee dus   8)

Als het 400$ oplevert is het wel de moeite 
Ehh, is dat een voorzichtige ja ?    ^-^

Dat is in ieder geval wel een goede tip!   
Oké, een duidelijke JA dus    ;D
#6 - 28-11-2016, 18:36 uur

Wop

Nou dat weet nog niemand 😂
#7 - 28-11-2016, 19:06 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15