Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

navigatie

Discussie gestart

marietje

hey

volgende week gat ik met me vriendin naar de states. we huren daar een auto maar nou schrok ik best van de prijs om een navi er bij te huren.

nou is mijn vraag. wat kost ongeveer een gemiddeld niavgatiesysteem. met een kaartje van het zuidwesten

een navi huren kost vanaf 12 euro of dollard per dag(weet niet meer ff welke valuta) en we gaan 24 dagen dat is al 288(dollard/euries) dus als ze minder dan dat kosten kopen we er een en geven hem dan weer weg aan onze tante.

alvast bedank

gr joost
#1 - 01-10-2008, 17:25 uur

hdeweert

Hallo Joost

Je bent niet de eerste die hierover een vraag heeft dus probeer eens de zoek functie.
Het kopen van een navigatie sisteem in Amerika is goedkoper dan huren of er een in Nederland aanschaffen.

Harm
#2 - 01-10-2008, 17:42 uur

Marianne

Het is misschien wel erg simpel en ouderwets, maar je zou ook een kaart kunnen kopen. Een kaart is sowieso een must vind ik, ook al heb je een navigatiesysteem bij je. En wat is er leuker dan 's avonds over de kaart gebogen de route voor de volgende dag uit te stippelem? En met een markeerstift de gereden route aan te geven?
Je kunt dan ook zien wat de scenic routes zijn, en stel je voor dat je navigatie het opeens niet meer doet. Buiten de grote steden is het vinden van de weg erg simpel. Ook in de steden rijdt het makkelijk. Print eventueel de routebeschrijving naar je hotel en de bezienswaardigheden in LA uit, als je daar naar toe gaat. In Las Vegas en San Francisco zul je nauwlijks de auto gebruiken. 

Marianne
#3 - 06-10-2008, 20:11 uur

marietje

we hebben al een kaart gekocht.
we hebben alleen een start en eind station (diamont bar. LA, CA) we weten wel ongeveer wat voor rondje we gaan maken. maar we hebben geen hotels van te voren geboekt. omdat we niet zeker weten hoe lang we waar willen blijven.

het lijkt ons wel makkelijk een navigatie en voor de kosten hoeven we het ook niet te doen. maar vraag me nog steeds af wat de actuele prijs is van een (tomtom of iets anders) via google kom ik er niet achter wat de prijs is in de winkel maar wel op internet.

alvast bedankt voor jullie reacties.

gr joost
#4 - 07-10-2008, 17:49 uur

ned in MO

Vanaf $150 ongeveer kun je ze kopen hier
#5 - 07-10-2008, 18:09 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

marietje

we zijn weer terug.

idd een tomtom gekocht bij de wallmarkt. echt elke dag gebruik.

hotel uit een kortingsboekje in voeren en tot de deur goed.

straks even een kaartje van nl uploaden en dan kan ik hem hier ook weer gebruiken
#6 - 07-11-2008, 23:24 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15