Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

new york

Discussie gestart

ggerrits

Na 11 maal de USA bezocht te hebben moeten ik er toch aan geloven..........New York!.
Wij willen 8 nachten doorbrengen bij/in New York. De hotels zijn in NY een stuk duurder in vergelijking met andere staten/plaatsen.
Mijn vraag: wat is raadzaam: een auto huren en ergens in de buurt van new york overnachten waar de hotelprijzen een stuk minder zijn dan in de stad of
zijn er steden in de directe omgeving makkelijk te bereiken met bijv. metro of bus? Wie heeft hier ervaring mee. Thanks :afro:
#1 - 20-09-2008, 19:16 uur

sweatbox

Een auto huren zou ik niet doen. Je betaalt je blauw aan parkeergeld en rijden op Manhattan is niet direct iets dat je doet voor je ontspanning, de meesten onder ons dan.

Kijk eens naar Hotel 31 of Hotel 17. Deze liggen op Manhattan en zijn niet te duur. Hotel 31 is mij goed bevallen.
Je kan ook zoeken naar hotels in New Jersey of Brooklyn. Scheelt een boel en vaak goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
#2 - 20-09-2008, 19:28 uur

Marianne

Een auto in New York is inderdaad niet aan te raden. Je kunt buiten Manhattan gaan zitten, als je een goede verbinding hebt is dat goed te doen.
Ik moet wel zeggen dat het ons deze zomer wel heel goed is bevallen om in Manhattan te zittne. Je kunt dan ook eens tussendoor naar je kamer en je hebt veel bezienswaardigheden op loopafstand.
Wij zaten de afgelopen zomer in de Radio City Apartments. Voor een langer verblijf heel prettig omdat je een eigen keuken hebt. Je kunt dan zelf je ontbijt en avondeten klaar maken. Zie ook ons reisverslag voor foto's.

Marianne
#3 - 20-09-2008, 21:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15