Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nintendo DS Lite kopen in VS?

Discussie gestart

Andrea

Ik weet eigenlijk niet of dit bericht hierthuis hoort, maar mijn dochter wil graag een Nintendo DS Lite kopen en we hoorden dat die in de VS veel goedkoper zijn dan hier. Weet iemand of dat ook zo is, en of je de Nederlandse spelletjes daar dan ook op kan spelen. Waar zou je die dan kunnen kopen. Onze eerste stop is San Francisco, dus dat zou toch wel moeten lukken.
#1 - 21-07-2007, 16:01 uur

Wop

Ik weet eigenlijk niet of dit bericht hierthuis hoort, maar mijn dochter wil graag een Nintendo DS Lite kopen en we hoorden dat die in de VS veel goedkoper zijn dan hier. Weet iemand of dat ook zo is, en of je de Nederlandse spelletjes daar dan ook op kan spelen. Waar zou je die dan kunnen kopen. Onze eerste stop is San Francisco, dus dat zou toch wel moeten lukken.

Volgens mij kan je de NL spelletjes daar niet op spelen. Er zit net als bv DVD's een soort regiocode op.
#2 - 21-07-2007, 16:22 uur

BbimmerR

De DS is regiocodevrij en er zit geen probleem tussen pal en NTSC. Je kunt dus gewoon je DS in Amerika halen. Europese en amerikaanse spellen zijn gewoon te spelen.

Wel 1 probleem. De lader is niet geschikt voor 220 volt. Je moet dus een omvormer kopen om de DS in Nederland op te kunnen laden.
#3 - 21-07-2007, 18:16 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

nbraakman

Ik heb vorige zomer een DS Lite gekocht in de VS, speelt alles.
Zoals gezegd kun je de adapter hier niet echt gebruiken, maar je kunt voor onder de 10 euro een DS adapter scoren die je hier kunt gebruiken.
Ik heb hem bij de E-Plaza gekocht voor, ik geloof iets van 7 of 8 euro. Werkt prima.

Op vakantie gebruik je dan gewoon de Amerikaanse adapter :)
#4 - 22-07-2007, 09:32 uur



peter1962

geldt het bovenstaande ook voor de Nintendo Wii?


Peter
#5 - 22-07-2007, 10:46 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

Andrea

Bedankt voor de reacties. Weet iemand ook of dit soort artikelen veel goedkoper zijn in de VS dan in Nederland. Bijvoorbeeld ook de Nintendo Wii? cheer cheerb cheerg cheerr
#6 - 22-07-2007, 13:48 uur

BbimmerR

geldt het bovenstaande ook voor de Nintendo Wii?


Peter

Ik dacht het niet, geldt meestal alleen voor de portables.
#7 - 22-07-2007, 14:39 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

Satin13

Hoi, wij zijn net in SF geweest en ik heb daar de Nintendo DS lite zien staat voor $ 129,99 (taks moet er nog bijgerekend worden natuurlijk). Maar met de huidige dollarkoers ga je daar zowiezo voordeel mee doen.
De kinderen kopen al wel eens een Amerikaans DS spelletje en dat gaat prima op de Belgisch gekochte DS. Omgekeerd moet dus ook lukken.
Succes!
Sarah
#8 - 22-07-2007, 19:26 uur
USA rocks!




hollandranch

Bedankt voor de reacties. Weet iemand ook of dit soort artikelen veel goedkoper zijn in de VS dan in Nederland. Bijvoorbeeld ook de Nintendo Wii? cheer cheerb cheerg cheerr


De meeste Amerikaanse ketens hebben hun prijzen op internet staan, bijvoorbeeld http://www.bestbuy.com/
#9 - 22-07-2007, 21:22 uur

F350-maniac

das toevallig ik was hetzelfde van plan te gaan doen, bedankt voor alle tips !

ook erg leuk als je de internetbrowser erbij koopt kun je lkkr gratis via WiFi internetten bij Starbucks bijvoorbeeld even snel opzoeken of er nog nieuwe post op dit forum is bijvoorbeeld  ;D
#10 - 23-07-2007, 08:21 uur
2007 - Calgary - Rocky Mountains - Las Vegas - Los Angeles - San Francisco - Calgary

nbraakman

Als je een amerikaanse Wii zou kopen, dan kun je verder alleen maar Amerikaanse games ervoor kopen.
Deze is nl. niet regiovrij. Komt nog eens bij dat de Amerikaanse systemen NTSC zijn, terwijl wij hier PAL hebben.

Al maakt dit laatste tegenwoordig niet al te veel meer uit, de meeste tv's kunnen dat wel aan.
En je moet waarschijnlijk een transformator regelen omdat als je de Amerikaanse adapter in het stopcontact steekt hier, je waarschijnlijk een rookwolkje ziet (hopelijk alleen in de adapter)

Als je makkelijk aan spellen uit de VS kunt komen voor de Wii, kun je het overwegen, maar ik persoonlijk zou dat niet doen.
Het is (daar) wel vele malen goedkoper, maar je woont helaas aan deze kant van het water :)
#11 - 23-07-2007, 08:30 uur



anja

Weet iemand of de Nintendo DS spellen goedkoper zijn in de USA?
#12 - 23-07-2007, 15:34 uur

hollandranch

Weet iemand of de Nintendo DS spellen goedkoper zijn in de USA?

Je kunt dit ook vinden op de sites van o.a. Walmart, Best Buy, Amerikaanse bedrijven zetten hunnen verkoopprijzen op de sites, dus even rondneuzen op internet via Google ofzo, succes
#13 - 23-07-2007, 15:37 uur

nbraakman

Weet iemand of de Nintendo DS spellen goedkoper zijn in de USA?

Over het algemeen zijn ze (een stuk) goedkoper dan in NL.
Zeker met de dollarkoers nu is het fantastisch shoppen daar, lijkt me.

Hier in NL; DS-lite = 150 euro
VS: DS-lite = US$ 130 plus tax, laten we het even heel erg overdrijven en er US$150 van maken met tax. Komt nu neer op minder dan 110 euro.

Games kosten hier allemaal standaard 40-50 euro, terwijl je voor sommige games daar $35 of minder betaalt. Waarom het hier zo duur moet weet ik echt niet, maar het is heel irritant.
#14 - 23-07-2007, 15:43 uur



Bakvet

... ook erg leuk als je de internetbrowser erbij koopt kun je lkkr gratis via WiFi internetten bij Starbucks bijvoorbeeld...


Is dat gratis tegenwoordig? De keer dat ik het uitprobeerde was het $10 pd of heel veel per uur. Het was wel in de tijd dat $10 nog gewoon $10 was, maar goed, zelfs nu vind ik het een belachelijk bedrag.
#15 - 23-07-2007, 19:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15