Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NYC: Hotel onder 21 jaar?

Discussie gestart

marco_g

Beste Allemaal,

Graag zou ik met een hele goede vriend van me, rond de herfst een lang weekend naar New York willen gaan.
Alleen zitten we met een probleem, we zijn alle 2 dan 20 jaar oud.
Ik heb ergens gehoord dat je in New York niet een hotel kamer kan boeken, als er niemand bij is die 21+ jaar oud is.. Klopt dat?

Is het verder wel aan te raden om naar de USA te gaan, zonder iemand die 21+ is?
Ik heb wel vaker alleen gereisd, alleen nog nooit naar de USA  :D

Alvast bedankt!
Marco
#1 - 09-06-2008, 14:32 uur

pw.van.andel@hccne

>in New York niet een hotel kamer kan boeken, als er niemand bij is die 21+ jaar oud is.. Klopt dat?
Helaas niet beperkt tot NYC maar komt veelvuldig voor. Zelfs in hotels waar het niet op de balie stond
>Is het verder wel aan te raden om naar de USA te gaan, zonder iemand die 21+ is?
Zonder hotel en zonder auto is het een beperkt vakantiegevoel. Waarom geen jongerenreis?
#2 - 09-06-2008, 17:11 uur

Jenn

Dit komt idd veelvuldig voor. Een jongerenreis (of internationale reis) is een goede optie, maar je kan het okk proberen bij hostels. Die zijn vaak wat makkelijker qua leeftijd. Nu vind ik de hostels in NYC niet echt om over naar huis te schrijven, maar wie weet zit er wat voor jullie tussen.
#3 - 09-06-2008, 17:24 uur

perlmutter

Volgens mij klopt dit toch niet hoor.
Als je op expedia een hotel zoekt en wil boeken,krijg je steeds de voorwaarden te lezen. En zie hier wat ik lees.
Van een willekeurig hotel uit new york.

Citaat

 3  De regels en beperkingen controleren
Beleid op deze accommodatie

    * Je moet ten minste 18 zijn om bij dit hotel in te checken.

    * Het basistarief is voor 2 gasten.

   
Toeslagen voor gasten en kamercapaciteit

    * Totaal maximumaantal gasten per kamer/eenheid is 2.
    * Maximumaantal volwassenen per kamer/eenheid is 2.
    * Maximumaantal kinderen per kamer/eenheid is 1.
    * Het maximumaantal baby's per kamer/eenheid is 2.
    * In deze accommodatie worden gasten van 17 en jonger op het tijdstip van de reis als kinderen beschouwd.
    * De beschikbaarheid van accommodatie voor extra gasten in dezelfde accommodatie wordt niet gegarandeerd.

Van die 21 jaar lees ik dus niets.

Wat je wel vaak leest en dan vooral bij de goedkope hostels,dat  inwoners van de staat New York en omliggende staten,niet mogen boeken.
#4 - 09-06-2008, 23:40 uur

Jenn

Er zijn hotels waarbij je 18 jaar of ouder moet zijn om te kunnen reserveren, maar over het algemeen wordt de leeftijd 21 aangehouden, of je moet bij het inchecken iemand bij je hebben die 21 jaar of ouder is. Ik zou Expedia niet als graadmeter aanhouden, maar even persoonlijk contact opnemen met desbetreffend hotel. Misschien is het geen probleem, maar straks sta je daar, geboekt online en gaan ze het bij het inchecken toch nog moeilijk voor je maken.
#5 - 10-06-2008, 10:08 uur

marco_g

Bedankt voor alle info! Ik heb zelf even contact opgenomen met een reisbureau, en die wisten er totaal niets vanaf. Alleen konden ze me wel vertellen dat Hostels niet leeftijdsgebonden zijn.
Ook heb ik meteen even gevraagd voor de jongerenreizen, en daar hadden ze ook nog nooit van gehoord.
Wel kon ze me een jongerenreis naar Lloret da Mar en Renesse aanbieden, maar daar zit ik niet echt op te wachtten  ;D

Welke organisaties bieden wel Jongeren/Internationale/Groepreizen naar de USA aan? Ik heb even gegoogled, maar ik kwam op niets uit, behalve reizen naar Spanje e.d..


Alvast bedankt!
#6 - 10-06-2008, 15:45 uur

Jenn

Trek America: http://www.trekamerica.com/
Dit is een internationale groepsrondreis, waar voornamelijk mensen tussen de 18 en 38 mee reizen. Je kan kiezen uit verschillende routes waaronder the Southern Sun. Je begint in New York, eindigt in LA en doet tussendoor ook nog mijn favoriete stad New Orleans aan.

Djoser is een Nederlandse organisatie en heeft een speciale New York themareis van 7 dagen, misschien is dat een leuke optie.
http://www.djoser.nl/rondreis_verenigde_staten/themareis_new_york_artbeat_city_7_dagen/

Shoestring heeft ook een rondreis, maar die is enkel door de zuidelijke staten.
http://www.shoestring.nl/www/index.php?m=brochure&reiscode=GRSSUS

En anders gewoon wat hotels of hostels uitzoeken en daar persoonlijk contact mee opnemen.

Edit:
Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je niet zit te wachten op jongerenreizen naar Lloret da Mar en Renesse. Bleh!
Toen ik 17 was heb ik een rondreis door Florida gemaakt met Cirkel. Ik weet alleen niet of die organisatie nog bestaat en of ze nog dat soort reizen aanbieden. Was wel geweldig leuk toen! Allemaal jongeren tussen de 16 en 21 en twee weken kamperen door heel Florida. Een van mijn leukste vakanties ooit!
#7 - 10-06-2008, 16:21 uur
« Laatst bewerkt op: 10-06-2008, 16:25 uur door Jenn »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15