Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Onbeperkt houdbare tips

Discussie gestart

Bakvet

We hebben het op dit forum al eens gehad over Beef Jerky, gedroogd vlees wat naar bijna niks smaakt. Alleen is het wel handig als je gaat kamperen / backpacken, want het weegt ook niks en het is klein en onbeperkt houdbaar. Daar wilde ik een onderwerp over starten want:

Als je zomaar een eind rondtrekt, dan weet je vaak niet waar je 's avonds terecht komt. Is er een winkel of restaurant in de buurt? Je weet het gewoon nooit. Daarbij vind ik zelf af en toe kamperen in de "back country" van een National Park veel leuker dan op een officiele park camping. Maar dan heb je altijd spullen nodig die lang houdbaar zijn en die het leven wat veraangenamen.

Hieronder wat dingen die ik altijd bij me heb - ik hoop dat jullie nog andere suggesties hebben. (Sommige artikelen komen ook wel van pas in motels die alleen maar donuts als ontbijt serveren en dat dan 'continental breakfast' noemen.)

Carnation instant milk. Dit is melkpoeder van Nestle, het smaakt best goed. Is goed te combineren met 'cereals'.

Koffie en koffiefilter e.d. Of desnoods instant coffee. Het liefst drink ik het uit een mok van huis, dat geeft een wat extra huiselijk gevoel aan je coffee break.

Instant Oatmeal. Ontbijtpudding, hoef je alleen maar warm water aan toe te voegen en twee minuten te laten staan. Eventueel wat fruit erdoor doen.

Wie heeft er nog andere tips voor wat betreft dingen die je in noodgevallen kan gebruiken om toch iets lekkers te eten?

#1 - 06-09-2006, 20:15 uur
« Laatst bewerkt op: 06-09-2006, 20:18 uur door Bakvet »

sweatbox

#2 - 06-09-2006, 21:41 uur

Hans B

Wij backpacken niet maar kamperen iets luxer, wat wij wel een makkelijke 'hongerstiller' vinden is cup a soup. Wij nemen altijd vanuit NL enkele pakjes mee, omdat we een instant (poeder)soep in de VS moeilijk kunnen vinden of dat het vrij prijzig is.
Hans
#3 - 07-09-2006, 17:29 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

PetraVS

Wij hebben altijd een soort van granola bar mee, van Quaker of een van de andere Sportsbar types.  Deze zijn goed voor een snel ontbijt of een snack onderweg.  Verder vinden de kinderen de peanut butter crackers heerlijk en die geven een proteine zowel als een carbohydraat tijdens het "hiken".  Ik vind trouwens de beef jerky erg lekker, zeker niet smakeloos.  Smaken verschillen ;).
#4 - 10-09-2006, 03:58 uur

arizona

Veel tips kun je vinden op:
<a href="http://www.bikeforums.net">bikeforums.net</a>

Dit vooral Amerikaanse frum voor fietsers heeft een speciae branch Training & Nutrition
Vond ik handig omdat je dan ook van de 'locals' te horen krijgt wat (en waar) iets te krijgen is.
Eet smakelijk.
A.


#5 - 19-03-2008, 17:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15