Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

openbaar vervoer

Discussie gestart

AJ

Heeft er iemand ook zo een slechte verbinding met het openbaar vervoer naar schiphol?

Mijn vliegtuig zal vertrekken rond 11uur, dus moet rond half9/ 9uur er zijn, maar er zijn dan geen treinen die op tijd kunnen zijn, pff echt zwaar klote of ik moet een dure taxi nemen of een hele nacht op schiphol rondzwerven. :-\

Leve het openbaar vervoer en de prijzen gaan steeds maar weer omhoog >:(
#1 - 01-04-2008, 20:38 uur

babarage

hotel met shuttle boeken in de buurt van schiphol.  ik ken het probleem namelijk, vanuit brabant kan ik er op zn vroegst rond 8en zijn en das niet altijd op tijd genoeg.  dit jaar heb ik een hotel geboekt bij schiphol met shuttle wat als bijkomend voordeel heeft dat ik niet in het holst van de nacht opmoet....  er zijn verschillende hotels waar je uit kunt kiezen en je kunt natuurlijk via priceline.co.uk bieden op een kamer. 
#2 - 01-04-2008, 21:16 uur

Jez

Of familie/vrienden vragen om je te brengen & halen. Die variant werkt voor ons tot nu toe het beste  ;)
#3 - 02-04-2008, 00:13 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ned in MO

Met files kan je nergens meer op rekenen, zelfs het openbaar vervoer niet.
hotelletje bij schiphol of op schiphol rondhangen dus
#4 - 03-04-2008, 03:58 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

AJ

Zo een hotel boeken zal wel veel geld kosten of valt dat mee?

Heb wel op een schipholvervoersbedrijf site gekeken en daar moest ik voor de heenreis 50 euro betalen, dus dat is ruim 20 duurder met trein
#5 - 03-04-2008, 20:25 uur

Ruud2004

Heeft er iemand ook zo een slechte verbinding met het openbaar vervoer naar schiphol?

Mijn vliegtuig zal vertrekken rond 11uur, dus moet rond half9/ 9uur er zijn, maar er zijn dan geen treinen die op tijd kunnen zijn, pff echt zwaar klote of ik moet een dure taxi nemen of een hele nacht op schiphol rondzwerven. :-\

Leve het openbaar vervoer en de prijzen gaan steeds maar weer omhoog >:(

Wat is dit nu voor een onzin. Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar als er één plek in Nederland goed bereikbaar is per openbaar vervoer, dan is het Schiphol wel.  Misschien moet je eerst eens aangeven waar je vandaan komt, dit is wel erg kort door de bocht.
#6 - 03-04-2008, 20:33 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

Bakvet

Nou dat vind ik niet. Een paar jaar geleden zijn heel veel vroege en late treinen geschrapt uit bezuinigingsoverwegingen en de treinprijzen zijn zowel op 1 januari als op 1 februari verhoogd.

Ik zou een hotel nemen, is niet gratis maar je vakantie begint een dag eerder - zo'n gevoel hou je er wel aan over. Heb ik destijds ook gedaan toen mijn eerste vakantiedag samenviel met de jaarlijkse regionale stakingsdag van het openbaar vervoer.
#7 - 03-04-2008, 21:22 uur

Hans B

AJ,
iets meer info waar vandaan, wanneer, etc.. zou een aantal vragen kunnen voorkomen.
Ik zelf woon in de buurt van Groningen en met openbaar vervoer is het inderdaad een crime om op de dag zelf op tijd te kunnen zijn.
Reistijd 2½ uur, 3 uur te voren aanwezig zijn, vertrek vliegtuig 11.30.
In het weekend met de eerste trein van 6.44 zijn we om 9.08 op Schiphol. Geen 3.00 uur te voren, maar daar is wel begrip voor.
Met de auto in het weekend geen flies, 2¼ uur rijden en we zijn er ook.
De 3e optie vrijdagsavonds een motel nemen in de buurt van Schiphol, ben je altijd op tijd.
Indien je door de week vertrekt, rijden de treinen vroeger.

Het is ons nog altijd gelukt.

succes, Hans
#8 - 04-04-2008, 21:05 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

AJ

Ik moet vanuit Nijmegen komen en dan kom ik met de trein zeker te laat, want dan moet ik zondag ochtends de trein nemen van 6uur en die rijdt dan nog niet, ik heb toch maar besloten zo een taxi te nemen, hij haalt me op vanuit huis en zet me af voor de juiste vertrekhal.
Ik ga trouwens aankomende zondag ;D het begint dus echt op te schieten

bedankt voor jullie advies mensen
#9 - 14-04-2008, 19:18 uur

AJ

Op de terugweg neem ik trouwens wel een hotel op de laatste avond voor vertrek bij het vliegveld, want dan vertrek ik om de leuke tijd van 7uur sóchtends al. Maar ja dat moet je er voor over hebben.
#10 - 14-04-2008, 19:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15