Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Orbitz, vliegtickets reserveren

Discussie gestart

kip

Hallo, heeft iemand ervaring met vliegtickets reserveren voor vluchten binnen de vs, bijvoorbeedl via Orbitz? Accepteren zij een mastercard/visacard met een nederlands adres? Als iemadn een andere internetfirma kent waar je goed vlickteckets kan kopen houd ik mij ook van harte aanbevolen. Graag advies & bij voorbaat dank
#1 - 01-05-2005, 21:36 uur

Chiefram

Hi Kip!

Ik boek bijna al mijn binnenlandse vluchten via de volgende website:
http://www.lowestfare.com/lowestfare/airlines/

Omdat ik (nog) geen Amerikaanse credit cards heb in verband met te te korte Credit History die ik heb hier in de US, betaal ik altijd met mijn Nederlandse credit cards Via, MasterCard/EuroCard en/of American Express.

Deze kaarten worden keurig netjes geaccepteerd. Bij het opgeven van mijn persoonlijke gegevens, geeft ik op dat ik in de USA woon, maar men wil ook het adres weten welke geregistreerd staat bij de betreffende Credit Card maatschappij. Dan geef ik mijn oude Nederlandse adres op en dat wordt geaccepteerd.

Ondanks men bij de Credit Card maatschappij mijn nieuwe adres hebben en alle afschriften hierheen sturen, schijnt men online toch moeite te hebben om Europese Credit Cards te kunnen verifieren. Men heeft niet altijd hier in de US toegang tot de Europese databanken van deze CC maatschappijen. Overigens, AMEX (American Express) kan dit wel.

Wat je ook kunt doen, is boeken via de site van Expedia:
http://www.expedia.com/pub/agent.dll?qscr=fltw&rfrr=-1039&&zz=1114980146220&

Hiervoor geldt hetzelfde verhaal als hierboven. Dus ja... Nederlandse CC's worden geaccepteerd.

 ;)

#2 - 01-05-2005, 22:48 uur
« Laatst bewerkt op: 01-05-2005, 22:52 uur door Chiefram »

kip

Hi Chiefram, dank je wel voor de snelle reactie. Ik heb even gekeken bij lowestfare, ziet er ook goed uit. De tarieven zijn soms zo laag dat je er bijna achterdochtig van wordt.
#3 - 02-05-2005, 12:20 uur

Chiefram

Ik boek bijna wekelijks een vlucht binnen de US en betaal dan met mijn credit card. Nog nooit heb ik iets vreemds ontdekt, ik mocht elke keer zonder problemen mee hoor, hihi...

De sites die ik je dus opgaf kun je zonder achterdochtig te zijn, gewoon gebruiken.

Ik ga zometeen weer een vlucht boeken via een van deze sites voor donderdag (heen) en vrijdag (terug) voor deze week. De reis gaat naar Minneapolis/St. Paul in MN.

 ;D

#4 - 02-05-2005, 17:08 uur

kip

Hi Chiefram
Gaat dat overigens net zo makkelijk & betaalbaar als ik op korte termijn in Juli boek? Mijn vriendin gaat en maand studeren in New York en daarna willen we samen nog een maand rondkijken in de VS we hebben nog geen concrete plannen en willen het eigenlijk zo lang mogelijk open houden. ( hoewel mijn vriendin graag naar het noorden van wisconsin zou willen- de bossen en de meren in. en ik juist liever naar het zuiden zou willen, Florida of Louisiana)
#5 - 02-05-2005, 20:46 uur

Jez

Hee Cheif, via Lowestfare kun je niet intercontinentaal reizen.
Of ben ik weer blond bezig?
#6 - 02-05-2005, 21:10 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

kip

Hallo Jez, mijn vraag ging ook over vluchten binnen de US,
groet

kip
#7 - 02-05-2005, 22:08 uur

Chiefram

Hee Cheif, via Lowestfare kun je niet intercontinentaal reizen.
Of ben ik weer blond bezig?

HAHAHAHA !!!!!!!!!!

Jez, schaam je!!! De vraag was voor voor BINNENLANDSE VLUCHTEN IN DE USA, maar met buitenlands adres!

Blond...  :-\

haha
#8 - 02-05-2005, 23:53 uur

Jez

binnenlands begint toch ook met een "b".............?
Net zoals blond....................
Hahahahahaha
#9 - 03-05-2005, 13:04 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

visuar

Ondanks men bij de Credit Card maatschappij mijn nieuwe adres hebben en alle afschriften hierheen sturen, schijnt men online toch moeite te hebben om Europese Credit Cards te kunnen verifieren. Men heeft niet altijd hier in de US toegang tot de Europese databanken van deze CC maatschappijen. Overigens, AMEX (American Express) kan dit wel.

Had je dat probleem ook in NL Chief? Ik koop bijna elke
maand wel zaken in het buitenland (waaronder Engeland
en de US) en heb nog nooit een probleem gehad met
mijn creditcard ([Eurocard] Mastercard).

Mijn vader had laatst een probleem met zijn Visa kaart om
bel te goed voor Skype te kopen. Ging weerom zonder
problemen met mijn Mastercard.
#10 - 07-05-2005, 17:08 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15