Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Outstanding fine?

Discussie gestart

Glotz

Forumleden,

In 1989 heb ik een half jaar in de US rondgezworven, en in die periode heb ik ook   een paar dagen een auto gehuurd.
Terug in Nederland kreeg ik na 6 weken een parking ticket nagestuurd van het autoverhuurbedrijf. Ik heb daar vervolgens
niets mee gedaan (volgens mij heb ik hem ingelijst en heeft hij een tijdje aan de wand gehangen), jong en onbezonnen.......
Echter nu, 20 jaar later heb ik nogmaal een reis ge-planned naar de US, en nu rijst de vraag, moet ik mij zorgen maken om die
toendertijd niet betaalde parking ticket?  :-\
En hoe kom ik er achter of er nog een bekeuring open staat? (Ik weet alleen nog dat het in Los Angeles heeft plaatsgevonden,
maar zelfs de naam van het autoverhuurbedrijf weet ik niet meer)
Graag jullie mening over deze kwestie.....

Peter
 
#1 - 22-01-2009, 20:49 uur

bgroeneveld

Ik kan me voorstellen dat een parkeerboete van 20 jaar geleden verjaard is. Maar voor alle zekerheid zou ik maar een vliegveld kiezen in een andere staat dan Californie om de eerste keer te landen.
#2 - 23-01-2009, 01:48 uur

Hans B

Moeilijk om te bepalen wie, wat, wel en wanneer niet.
Ik heb zelf al enkele malen een ticket (snelheid en parkeren) gekregen.
De eerste keer was ik ook wel wat nerveus toen ik naar de VS terugkeerde.
Maar ik heb er nooit weer iets van gehoord.

Hans
#3 - 23-01-2009, 15:45 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15