Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reisgenoot gezocht USA 31 - 10 -2008 t/m 21 - 12 - 2008

Discussie gestart

transatlanticism

Reisgenoot gezocht! USA 31 – 10 – 2008 t/m 21 – 12 -2008

Beste allen. Ik zal me even voorstellen, ik ben Cees, vanaf a.s. zaterdag 23 jaar, en ik studeer op dit moment nog rechtsgeleerdheid op de VU te Amsterdam (afstudeerrichting strafrecht). Ik ben momenteel mijn masterscriptie aan het afronden. Ik hoop daar in september helemaal klaar mee te zijn. En daarna wil ik een grote droom van mij waarmaken. Naar Amerika! Ik heb dus ook al tickets geboekt. Ik ga op 31 oktober ’08 weg en kom in de nacht van 5 op 6 januari 2009 terug. De laatste twee weken zal ik met mijn vriendin (toekomstige vrouw, we gaan in juni 2009 trouwen) in New York verblijven.

Kortom, ik zoek een reisgenoot tot 21 december 2008. Voor de gehele of een gedeelte van die periode! Ik heb een retourtje NY JFK gekocht (rechtstreeks met Delta) maar het is niet echt mijn bedoeling om lang in de stad New York te blijven; ten eerste omdat de ny marathon daar vlak daarna plaatsvindt, hetgeen de bezettingsgraad van hotels / hostels over het algemeen niet ten goede komt, en omdat ik daar dus de laatste twee weken met mijn vriendin kerst en oud & nieuw wil gaan vieren.