Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reizen met Amtrak en de ANWB Korting

Discussie gestart

Tammy

Ik ben tickets aan het boeken met de trein van Philadelphia naar Washington.
Ik had al gelezen dat je als ANWB lid als AAA adult kunt reizen. Nu krijg ik de navolgende melding

Problem with AAA Membership Number: Please enter your three-digit Club Code in the 'AAA Club Code' box, and the remainder of your AAA number in the 'AAA Number' box and resubmit.
[Error ID: 122A]


Mijn ANWB nummer bestaat uit 0 xxx xxx xxx
De eerste drie cijfers gebruik ik als club code
 en de laatste zes als AAA nummer. Maar dat werkt dus niet.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe ik dit moet oplossen.
Ik hoor het graag.

Groet Tamira
#1 - 25-02-2010, 17:18 uur

Traveller

Als ik jou was, zou ik gewoon even bellen met de ANWB; die kunnen je vast op weg helpen!
succes!
#2 - 26-02-2010, 12:28 uur

Ine

Niet alle AAA kortingen zijn meer geldig met een ANWB pas.
#3 - 26-02-2010, 15:15 uur

Tammy

Via de ANWB het navolgende antwoord gekregen.

Inderdaad is het mogelijk Show your Card!-korting te krijgen bij Amtrak maar helaas werkt dat niet via internet.
ANWB vraagt er al 2 jaar om via de AAA maar Amtrak is niet echt geneigd z'n systeem aan te passen aan de Europe clubs zoals de ANWB.
Korting krijgen is alleen mogelijk door ter plaatse tickets te kopen aan het loket (wat u 3 dagen voor vertrek moet doen om de korting te
krijgen).

U kunt eventueel ook een telefoonnummer bellen. Dat vond ik op een infopagina over deze aanbieding in de website van AAA New York:
http://www.aaany.com/savings/travel/story.asp?xml=amtrak.xml&SrcID=61 Bel dan: 001 866 222 7283 (= 8666 AAA SAVE); kost slechts 1 tik, en zeg
"other'. Dat 800 nummer kunt u niet bellen vanuit Europa.

De Club Code van de ANWB staat overigens op de achterzijde van de ledenpas: 329.
Die 10 cijfers op de voorzijde zijn: 1e: jaar van uitgifte kaart / 2-10: lidmaatschapsnummer.

Ik hoop dat het u lukt om vanuit NL met korting te boeken.
#4 - 04-03-2010, 19:41 uur

bets298

wij hebben net 3 trajecten met Amtrak geboekt voor deze zomer en gebruik gemaakt van onze ANWB pas.
Ik kwam er op de website van Amtrak ook niet helemaal uit, maar door met International reservations te emailen heeft een alleraardigste medewerkster van Amtrak voor ons de boeking met 10% korting in orde gemaakt!
Tickets af te halen bij aanvang van ons eerste traject! :afro: goed te doen dus.

groet, Bets
#5 - 11-03-2010, 23:40 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15