Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

reizen per Grey Hound

Discussie gestart

ChrissyZ

Volgend jaar zomer ga ik reizen door de usa! Heeft er iemand ervaring met het reizen per Grey Hound (bus)?
Reacties van harte welkom....
 :)
#1 - 13-11-2005, 18:53 uur

B-man

Heb er goede ervaring mee (Greyhound/Peter Pan Travels), op tijd en niet duur. Ik kan natuurlijk niet voor alle lijnen spreken maar over het algemeen hoor je mij niet klagen.

B-man
#2 - 13-11-2005, 23:26 uur
« Laatst bewerkt op: 13-11-2005, 23:26 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

ChrissyZ

Nou, bedankt! Ik wil van Memphis naar Savannah reizen het liefst per Greyhound. En dan via de oostkust omhoog naar NYC.
Meer reacties nog steeds van harte welkom  :)
#3 - 20-11-2005, 22:29 uur

Franklin

Hoi,

Wij hebben in 2004 ook met de Greyhound gereist, 3 keer zelfs. Is goed te doen, als de afstanden niet te lang zijn dan. De meeste greyhound stations zijn overigens niet in het centrum, en het is wel ff orienteren, als je op de plaats van bestemming aankomt.  :o
#4 - 26-05-2006, 12:09 uur

bgroeneveld

Ben in 1971 (toen ik nog jong was) met de bus van NYC naar Seattle, door naar San Francisco en toen terug naar NYC geweest. In een maand, dus niet altijd in de bus. Een hele ervaring en je maakt mee hoe groot de VS is.

Laatst na jaren weer in de bus geweest van St. Paul, MN naar Madison, WI. 5 uur. De bussen zitten redelijk ruim, rijden hard door en stoppen zo om de twee uur om je even uit te laten. Zeer doenbaar en je ziet nog eens wat.

Dat van die haltes buiten de stad klopt. Alleen in grote steden zijn de stations vaak in het centrum, daarbuiten is het gewoon een McDonald's langs de snelweg.

Ook makkelijk om contact te krijgen en een praatje te maken.

#5 - 26-05-2006, 15:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15