Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rijsbuddy(s)

Discussie gestart

Marc23

Hallo allemaal,

Voor ik mijn vraag doe, zal ik eerst wat over mijzelf vertellen; Ik ben Marc 17 23 juli 18 jaren jong en woon in Emmen(dr). Ik ben hier geboren en opgegroeid. Ik ben na mijn basisschool het VMBO gedaan. Waarna ik ben begonnen met het MBO. Inmiddels ben ik in het laatste half jaar beland en ben dan klaar met mijn MBO. Hierna ga ik HBO doen.

Zoals gezegd begin ik binnenkort met HBO, maar tussen het MBO en het HBO zitten vijf/zes maanden, en in deze maanden ga ik naar Amerika om te backpacken, of zo iets anders?

Het punt is dat ik geen zin heb om alleen weg te gaan, maar samen met iemand anders die in dezelfde periode ook gaat. Ik weet nog niet hoe ik het allemaal ga aanpakken, maar met zijn 2en (of meer) komt het vast goed.

Ik ben niet specifiek opzoek naar een speciaal iemand die aan bepaalde eisen moet voldoen, gewoon naar iemand die wel van gezelligheid houd en bij voorkeur niet al te oud is. Ik hoef ook niet per se met z'n tweeλn met een hele groep is ook goed, als het maar gezellig is.

Als je meer wilt weten, en ook zin hebt om weg te gaan laat het mij dan weten door een bericht achter te laten. Je kunt ook bellen, of e-mailen naar [email protected]

Hopend je/jullie snel te spreken,

Marc
#1 - 14-07-2008, 10:30 uur

hdeweert

Hallo Marc23
Welkom op dit forum
Zo te zien heb je in een opwelling gekozen voor Amerika als jouw vakantie land. Ik hoop dat je je eerst een beetje gaat inlezen, want Amerika is een groot land en backpacken is daar een niet zo bekend fenomeen. Kijk eerst eens wat je echt wilt gaan doen en hoe je je wilt gaan verplaatsen.

Harm
#2 - 14-07-2008, 11:32 uur

Marc23

Hallo Marc23
Welkom op dit forum
Zo te zien heb je in een opwelling gekozen voor Amerika als jouw vakantie land. Ik hoop dat je je eerst een beetje gaat inlezen, want Amerika is een groot land en backpacken is daar een niet zo bekend fenomeen. Kijk eerst eens wat je echt wilt gaan doen en hoe je je wilt gaan verplaatsen.

Harm


Ikzelf loop te denken aan iets als dit: http://www.travelactive.nl/programma-s/work-travel/camp-usa/mogelijkheden/325 het punt is alleen dat ik geen zin heb om alleen te gaan, maar iemand mee te hebben die dezelfde taal als mij spreekt...
#3 - 14-07-2008, 13:55 uur

hdeweert

Ik schreef al lees jezelf eerst goed in.
in de voorwaarden staat o.a.
•   Je bent tussen de 19 en 28 jaar oud
•   Je beschikt over de Nederlandse of Belgische nationaliteit
•   Ervaring in het begeleiden van kinderen
•   Beschikbaar van juni tot en met augustus (uiterste vertrekdatum 20 juni, later vertrekken is echt niet mogelijk)
•   Je kunt je goed verstaanbaar maken in het Engels – aan de hand van een taaltest beoordelen wij je kennis.
•   Avontuurlijk, doortastend, enthousiast en flexibel, dat zijn vaardigheden die jij beheerst. Bereid je voor op hard werken. Uiteraard vind je het leuk om met kinderen te werken en heb jij je altijd al afgevraagd of werken in een Summer Camp echt zo gaaf is zoals je al zo vaak in films hebt gezien!

Je komt dus nog een jaartje te kort om daaraan mee te mogen doen
Harm
#4 - 14-07-2008, 14:18 uur

Marc23

Ik schreef al lees jezelf eerst goed in.
in de voorwaarden staat o.a.
•   Je bent tussen de 19 en 28 jaar oud
•   Je beschikt over de Nederlandse of Belgische nationaliteit
•   Ervaring in het begeleiden van kinderen
•   Beschikbaar van juni tot en met augustus (uiterste vertrekdatum 20 juni, later vertrekken is echt niet mogelijk)
•   Je kunt je goed verstaanbaar maken in het Engels – aan de hand van een taaltest beoordelen wij je kennis.
•   Avontuurlijk, doortastend, enthousiast en flexibel, dat zijn vaardigheden die jij beheerst. Bereid je voor op hard werken. Uiteraard vind je het leuk om met kinderen te werken en heb jij je altijd al afgevraagd of werken in een Summer Camp echt zo gaaf is zoals je al zo vaak in films hebt gezien!

Je komt dus nog een jaartje te kort om daaraan mee te mogen doen
Harm


Dankjewel voor je tips, je hebt gelijk wat het lezen betreft ik zal er wat meer op letten. Ik ben tijdens het browsen iets moois tegen gekomen, wat echt wel bij mij past. http://www.activityinternational.nl/werken-reizen/amerika/amerika_np_voorwkost.asp Dit is ook vanaf 18 jaar, en het hele jaar door. Ik denk dan ook dat ik mij hiervoor ga inschrijven. Alleen vraag ik mij af wat een ticket zo ongeveer kost als ik het laat berekenen is het ongeveer 600 euro voor een retour, maar dit lijkt mij nogal weinig?
#5 - 14-07-2008, 15:05 uur

hdeweert

Hallo
Dat ziet er beter uit maar let wel dat Amerika geen Nederland is. Je ticket heb je goed ingeschat, echter er zijn nog al wat bijkomende kosten zo te zien.( eten drinken en alle extra’s) maar laat dat je niet tegen houden. Als je een beetje zeker bent van wat je echt wilt gaan doen open dan eens een wat specifieker topic dan weet de lezer een beetje wat jij in gedachten hebt.
kijk nog eens rond onder het onderwerp visa etc.
Veel succes
Harm 
#6 - 14-07-2008, 18:53 uur

tino

Hoi,

Ik moet zeggen dat toen ik de post zag ik deze organisatie ook wel als een goede optie zag voor een sabbatical periode. Heb er even op ge-Googled....en kwam op een oudere discussie over dit onderwerp op dit forum: http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=2287.0 Ik ga me er zelf nog maar even gped in verdiepen. Op zich spreekt het concept me wel aan.

Groeten Tino
#7 - 15-07-2008, 15:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15